Po petvratni v Slovenijo zapeljala še kombi različica Astre - ki pa ne prinaša zgolj 'nahrbtnika'

1. 12. 2021 | Jure Šujica
Deli

Od predhodnice bo manjša, a bo ponujala precej več prostora in uporabnosti.

Le nekaj dni je minilo, odkar so pri slovenskem zastopniku za znamko Opel predstavili novo generacijo modela Astra, ki je prva, odkar je Opel postal del skupine PSA oziroma Stellantis. Žal pa je tedaj zapeljala pred oči predstavnikov sedme sile le za nekaj minut, saj bo na prva vozila potrebno še nekaj časa počakati. In enako velja tudi za njeno kombi različico, poimenovano Astra Sports Tourer.

Preberite še: Opel Astra zapeljala v Slovenijo. Ampak... (novo v Sloveniji)

Slednja namreč prav danes doživlja spletno domačo predstavitev in čeprav gre v osnovi za enaka avtomobila, Sports Tourer, sta si dimenzijsko gledano precej različna. Izvedba Sports Tourer namreč prinaša kar 57 milimetrov daljšo medosno razdaljo, kar pomeni opazen prirastek prostora v kabini. Hkrati je od predhodnice krajša za 60 milimetrov, zaradi česar bo manevriranje nekoliko lažje, ne bo pa trpela njena uporabnost.

Prtljažnik Astre v karavanski izvedbi bo namreč v osnovi meril 608 litrov (pri predhodnici le 540 litrov), ob podiranju zadnjih sedežev pa se bo volumen povečal na 1.634 litrov. Ob številki bosta sicer za 60 litrov manjši, v kolikor bo avtomobil opremljen z enim od dveh priključno-hibridnih pogonskih strojev. Pogonski sklopi so sicer v obeh karoserijskih različicah Astre enaki. Dno prtljažnika je sicer v klasični izvedbi povsem ravno in od tal oddaljeno 600 milimetrov, pod njim pa je mogoče skriti tudi rolo prtljažnega prostora. Sedeži se sicer 'podirajo' v razmerju 40:20:40.

Še nekaj več čakanja

Za še večjo uporabnost prtljažnika sicer skrbijo rešitve Intelli-Space. Te med drugim omogočajo dve nastavitvi višine prtljažnega dna, pritrditev pod kotom 45 stopinj in pa spravilo kompleta za popravilo pnevmatike, ki ga je mogoče doseči tako iz prtljažnika, kot preko zadnje sedežne klopi.

Sicer pa je Astra Sports Tourer iz tehnološkega vidika enaka petvratni različici, zato bodo v obeh izvedbah na voljo enaka elektronska pomagala. Bo pa danes predstavljena različica na trg prišla nekoliko kasneje. Ceniki bodo namreč razkriti v začetku prihodnjega leta, prva vozila pa bodo v Slovenijo zapeljala v drugem četrtletju leta 2022.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja