Nemški avtomobilski proizvajalec je tudi razkril, kakšne načrte imajo z novim gorivom.
Pri Porscheju ne skrivajo, da bodo po uspehu Taycana in Cross Taycana v prihodnje nadaljevali z razvojem in širjenjem palete električno gnanih modelov. Naslednji, in sicer električni Macan bo resda na trg prišel nekoliko kasneje kot načrtovano (namesto leta 2023 bo sledil šele leta 2024), nato pa prihajajo še drugi. A kljub temu pri Porscheju še vedno ostajajo zvesti tehnologiji termičnih motorjev.
Preberite še: Je električna mobilnost že ogrožena?
Pred časom je tako Porsche zajeten kup denarja odštel v projekt izdelave inovativnega sintetičnega goriva. Podjetje HIF Global, katerega 12,5-odstotni lastnik je Porsche, namerava do sredine desetletja proizvodnjo goriva povečati na 55 milijonov litrov letno, dve leti kasneje pa naj bi bila številka kar 10-krat višja. Ob tem velja omeniti, da trenutno znaša cena za proizvodnjo tega goriva, izdelanega s pomočjo vetrne energije iz vodika in ogljikovega dioksida, manj kot dva dolarja.
Pri Porscheju so ob tem razkrili, da bodo novo vrsto goriva vsaj v začetku uporabljali v tekmovanju Porsche Mobil 1 Supercup, hkrati pa tudi v svojih centrih in na poligonih, kjer lahko stranke preizkušajo različne njihove avtomobile. A tukaj se njihovi načrti še ne ustavijo. „Porsche je zavezan sočasni e-prihodnosti: električnim avtomobilom in sintetičnim gorivom kot vzporedni tehnologiji,“ je napovedala vodja nabave pri Porscheju Barbara Frenkel.
Fenklova ob tem dodaja, da se svet preprosto ne more zanašati zgolj na električne avtomobile, ampak je treba najti tudi alternativne rešitve, še posebej za 1,3 milijarde avtomobilov s termičnimi motorji, ki že vozijo po cestah. S pomočjo omenjenega goriva bi namreč tudi ta lahko ostala prisotna še dolga leta, kar bi pravzaprav ob ekološki nevtralnosti sintetičnih goriv pomenilo manjšo obremenitev za okolje z naslova reciklaže vozil.
Prav zato ni presenetljivo, da se za projekt po besedah Michaela Steinerja vse bolj zanimajo tudi pri drugih znamkah koncerna Volkswagen. HIF bi zato dolgoročno svoja goriva začel ponujati različnim svetovnim avtomobilskim proizvajalcem, kmalu pa bo to mogoče tudi na račun dodatnih proizvodnih obratov, ki bodo sledili. HIF Global v ZDA, Čilu in Avstraliji načrtuje izgradnjo skupno 12 tovarn, ki bodo dnevno proizvedle 150.000 sodčkov sintetičnega goriva, za kar bodo porabile 25 gigavatnih ur elektrike in 25 milijonov ton CO2.
Preberite tudi: Porsche še ni obupal nad ambicioznim projektom e-goriv, pripravlja nova vlaganja