Audijev športnik bo na voljo v dveh karoserijskih izvedbah, po tehničnih podrobnostih pa so sedaj Nemci razkrili tudi oblikovne.
Pri Audiju so očitno težko čakali dan, ko bodo razkrili novo generacijo modela RS3. Pred mesecem dni so namreč že razkrili delovanje tako imenovanega razdelilnika navora, zraven pa bolj ali manj v javnost spustili tudi vse preostale pomembne tehnične podatke športnika, ki bo na voljo v štiri- in petvratni različici – ter tako zelo opevanimi 'pol gladkimi' pnevmatikami, ki so jih uporabljali skozi celoten razvoj vozila.
Najbolj pričakovana je bila tako zunanjost avtomobila, za katero lahko trdimo, da je ena najbolj agresivnih znotraj družine vozil RS. Zahvala za to gre v črno odetemu sprednjemu delu, kjer so maska hladilnika in pa reže za zajem svežega zraka pred sprednjim parom koles med največjimi kadarkoli uporabljenimi tovrstnimi komponentami v Audijevi zgodovini. A velike reže se tu še ne končajo. Pri Audiju so namreč v razširjene blatnike vpeljali reže za odvod zraka iz zavor, dodatna reža pa je nameščena tudi v zadnjem odbijaču.
Hitro do 100 kilometrov na uro... in nazaj
Širše blatnike in reže v blatnikih so mu sicer pri Audiju namenili tudi zaradi širših kolotekov – 33 milimetrov spredaj in 10 milimetrov zadaj, s čimer so ustvarili tudi dovolj prostora za široka kolesa. Ta pa bodo v svoji notranjosti skrivala zavore s 375 milimetrov velikimi jeklenimi koluti spredaj ter 310 milimetrov velikimi koluti zadaj. Ob tem v sprednja koluta grizejo kar šestbatne čeljusti, v kolikor to ne bo dovolj, pa se bodo kupci lahko odločili tudi za pet milimetrov večje kolute iz zmesi ogljikovih vlaken in keramike.
Kot smo že omenili je motor v večji meri ostal nespremenjen, vseeno pa je pridobil nekaj moči. 400 'konjev' ali 294 kilovatov je bo na voljo, prenašala pa se bo na vsa štiri kolesa, pri čemer bo nov zadnji diferencial – ki ga sicer že poznamo iz Golfa R – omogočal, da se bo moč prenašala zgolj na eno izmed obeh zadnjih koles. Več o omenjenem diferencialu si sicer lahko preberete na tej povezavi. Avtomobil bo sicer lahko dosegel hitrost do 290 kilometrov na uro (odvisno od paketa), do stostice pa bo prišel v vsega 3,8 sekundah.
V notranjosti osnova ostaja bolj ali manj enaka, vsaj kar se tiče armaturne plošče. Osnovno okolje bo tako ostalo enako, vključno z 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo, hkrati pa bo že 10,1-palčni zaslon infozabavnega sistema dobil novo funkcijo, poimenovano RS Monitor. Tam bodo prikazani podatki o hladilni tekočini, temperaturah motorja in menjalnika, pa tudi tlak v pnevmatikah.
Tu pa se podobnost z A3 neha. Multifunkcijski volan bo namreč pri robu prirezan, na vrhu za doplačilo obdan z rdečim trakom, vzvodi stikal za ročno pretikanje pa bodo izdelani iz pobarvanega cinka. Na njem bodo medtem nameščena tudi stikala za izbiro med voznimi programi RS. Sedeži oziroma njihovi nasloni bodo medtem izdelani iz enega kosa, šivi pa bodo odeti v barvo karoserije.
Audi je z zbiranjem naročil za novega RS3 že pričel, prva vozila pa bodo na cesto zapeljala v sredini letošnje jeseni. Za kombilimuzinsko različico bo ob tem potrebno odšteti vsaj 60.000 evrov, limuzinska različica pa bo dražja za natanko 2.000 evrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj