Ponujal bo stalen štirikolesni pogon (po potrebi tudi izključno električnega) in terenske zmogljivosti, ki bodo vsaj primerljive, če ne celo boljše kot pri bencinskih bratih.
Elektrifikacijo na avtomobilskem področju v prvi in največji meri povezujemo z okoljevarstvom in skrbjo do okolja. Vseeno pa zna elektrika pomagati tudi do precej boljših zmogljivosti, ne le cestnim in športnim avtomobilom, pač pa tudi terencem in če so na to pri Jeepu namignili že z modeloma Compass in Renegade, sedaj dokončno potrjujejo tudi z Wranglerjem, ki je naslednji v vrsti z oznako 4xe.
'Originalni' Jeep (ime izhaja iz ameriške kratice GP okrajšave za besedno zvezo General purpose, splošni namen, kar je bila naloga Wranglerjevega 'pradedka' Willys) oziroma Wrangler namreč velja za model, ki je med vsemi brati najbolj terensko naravnan, saj je nenazadnje na voljo zgolj s štirikolesnim pogonom, to pa bo ostal tudi z uvedbo hibridnega pogonskega sklopa.
Ameriško podjetje je namreč tudi pri Wranglerju ubralo enako pot kot pri obeh zgoraj omenjenih križancih, kar pomeni, da so za osnovo vzeli bencinski motor – v tem primeru s prostornino dveh litrov in dodanim turbo puhalom, nato pa ga povezali z dvema elektromotorjema, manjšim ob motorju, ki bo hkrati nadomeščal alternator in pa večjim na zadnji osi, po zaslugi katerega bo avtomobil tudi dobil štirikolesni pogon.
Zmogljivosti športnega avtomobila
Omenjena konfiguracija bo hkrati omogočala, da bo avtomobil lahko štirikolesni pogon uporabljal tudi takrat, ko ga bo gnala izključno elektrika, s čimer želijo pri Jeepu poudariti združitev terenske vožnje s skrbjo za okolje. Sicer pa bo Wrangler 4xe ob sodelovanju vseh treh motorjev (bencinskega in električnih) ponuja kar 380 'konjev' oziroma 279 kilovatov moči, s čimer je takšen Wrangler hkrati tudi najmočnejši v evropski paleti Wranglerjev (šest- in osemvaljniki so rezervirani za ZDA in Arabski polotok). Hkrati bo ponuajl kar 637 njutonmetrov navora.
Wrangler torej ne bo le močnejši od Compassa in Renegadea, pač pa bo omogočal tudi večjo električno avtonomijo. Njena kapaciteta bo namreč znašala 17 kilovatnih ur, kar naj bi omogočalo vsaj 50 kilometrov električne avtonomije v primeru mestne vožnje, po zaslugi vgrajenega sistema za rekuperacijo zavorne energije pa bo ta številka lahko tudi nekoliko višja. Baterijski sklop bo sicer mogoče polniti z močjo do 7,2 kilovatov, v tem primeru pa bo polna po dobrih treh urah, če je bila pred tem popolnoma izpraznjena.
Status polnjenja bo sicer mogoče spremljati prek LED indikatorja na vrhu armaturne plošče. Skupna poraba goriva naj bi po standardu WLTP sicer znašala 3,5 litra na 100 kilometrov, avtomobil pa naj v zrak izpustil do 70 odstotkov manj CO2 kot bencinske izvedbe.
Na voljo v različicah Sahara in Rubicon
Na porabo elektrike bo sicer mogoče vplivati tudi z izbiro voznega programa. Na voljo bodo trije in sicer 'Hybrid', ki naj bi bil najbolj učinkovit, 'Electric', kjer bo avtomobil deloval izključno na elektriko, bencinski motor pa se bo vklopil šele ob največji obremenitvi in pa 'E-save'. V tem načinu bo avtomobil deloval zgolj na bencin, elektriko pa bo hranil dokler voznik ne bo izbral katerega izmed preostalih dveh programov.
Baterijski sklop so sicer pri Jeepu namestili pod nekoliko spremenjeno zadnjo klop, kar pomeni, da je povsem izolirana od zunanjih dejavnikov. To pa je seveda tudi dober podatek za tiste, ki bodo resnično preizkušali njegove zmožnosti zunaj urejenih cest. Wrangler 4xe bo namreč lahko brodil tudi po vodi, dokler njen nivo ne bo presegel 76 centimetrov.
Največji navdušenci nad Wrenglerjem bodo novinca, ki bo sicer bogato založen tudi z asistenčnimi sistemi, hkrati pa ga bo mogoče personalizirati s preko 100 različnimi dodatki, na terenu lahko preizkusili že to poletje. Pri Jeepu namreč napovedujejo, da bodo prva vozila na cesto zapeljala že v juniju, pri čemer pa bo 2.000 kupcev, ki so izrazili zanimanje zanj prejeli posebno izdajo, poimenovano First Edition.