Premiera: Kitajci deležni 'več' Octavie kot Evropa

10. 3. 2021 | Jure Šujica
Deli

Največja razlika, ki jo prinaša Škoda Octavia Pro je še več prostora.

Kitajski in indijski trg sta v zadnjih letih postala vse bolj pomembna za znamko Škoda, kamor prodajo tudi vse več novih vozil. Temu je seveda sledilo prilagajanje željam in potrebam tamkajšnjih kupcev in tako so v zadnjih letih že predstavili ali pa vsaj napovedali prihod dveh modelov, namenjenih posebej njim: Kamiq (ki je povsem drugačen kot evropski) in Kushaq. Sedaj pa so se odločili zadovoljiti še potrebe tistih kupcev, ki ostajajo zvesti limuzinam.

In teh vsekakor ni malo. Hkrati imajo Kitajci radi, da so njihove limuzine, sicer v osnovi izdelane za evropske trge, še nekoliko večje, daljše. Temu so se že pred časom začeli prilagajati pri Volkswagnu, Audiju, BMW-ju in drugih, sedaj pa so se tamkajšnjim kupcem pričeli prilagajati še pri Škodi. V ta namen so namreč predstavili Škodo Octavio Pro, ki bo poslej na Kitajskem naprodaj skupaj s klasično Octavio tretje generacije – od katere pa bo precej večja.

Octavia Pro namreč prinaša dodatnih 44 milimetrov zgolj v medosni razdalji, sicer pa je avtomobil od evropske različice daljši za 64 milimetrov. Medosna razdalja bo tako znašala 2.730 milimetrov, dolžina vozila pa 4.753 milimetrov, 78 več kot pri že omenjeni prejšnji generaciji Octavie.

'Več' tudi v kabini

Spremembe pa se ne odražajo zgolj v milimetrih, pač pa tudi v tehniki, v kabini. Če so evropske Octavie lahko opremljene le z do 10 palcev velikim zaslonom infozabavnega sistema, so kitajskim po diagonali dodali še dva palca. Digitalna instrumentna plošča medtem ostaja enako velika (10,25 palcev) in je na voljo za doplačilo, enako pa velja tudi za projicirni zaslon nad instrumentno ploščo, ki bo ponujal navigacijske napotke, informacije prometnih znakov na cesti in druge informacije.

Octavio Pro bo sicer mogoče spoznati tudi po nekaterih oblikovalskih elementih. Po zgledu izvedbe RS bo namreč opremljena s temnimi ogledali, temno streho, športno oblikovanimi odbijači in pa 18-palčnimi platišči. Pogon bo na drugi strani precej bolj standarden, saj bo na voljo le en motor in sicer bencinski 1,4-litrski agregat z močjo 150 'konjev' oziroma 110 kilovatov, ki pa bo povezan s sedemstopenjskim DSG menjalnikom.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem