Po razkriti zunanjosti Dacia predstavlja še notranjost svojega najcenejšega modela - ki pa ne deluje ceneno.
Dacia je zrasla, se razvijain postaja vedno bolj konkurenčna. Če so ji številni kupci pred desetletjem in pol – nato pa tudi kasneje – očitali cenenost in dolgočasnost, so takšne kritike iz leta v leto vse manj opravičene. Na to so Romuni nenazadnje nakazali že z aktualno generacijo Dusterja, še nekoliko bolj pa s tretjo, prihajajočo generacijo Sandera. Ta je prvo tančico odvrgel minuli teden, sedaj pa je v celoti razkril še svojo notranjost in motorno ponudbo.
Pod že znano karoserijo, ki še poudarja nekatere oblikovalske elemente, ki jih znamka želi vpeljati v svojo ponudbo, se tako nahaja precej bolj sodobna kabina. Kot najbolj prepoznaven in očiten element v njej je povsem nov infozabavni sistem Media Control s prostostoječim in le še na dotik občutljivim zaslonom nad armaturno ploščo. Bližnjična stikala klimatske naprave so medtem deloma povzeti po modelu Duster, izboljšanje pa je opaziti tudi pri izbiri materialov.
Da gre za povsem nov avtomobil nakazuje tudi platforma, na kateri je nastal Sandero tretje generacije. Zasnovan je namreč na platformi CMF-B, kakršno recimo uporabljajo tudi aktualni Clio, Captur, Nissan Juke in pa nedavno predstavljeni Megane Conquest, zaradi česar je moč pričakovati velik korak naprej na področju kakovosti vožnje in pa varnosti. Med asistenčnimi sistemi je namreč potrebno izpostaviti šest varnostnih blazin in napredni sistem za samodejno zaviranje v sili.
Umirjene voznike bo ob tem verjetno zanimala tudi informacija, da bo novi Sandero prvič na voljo z brezstopenjskim CVT samodejnim menjalnikom, podobno kot v Dusterju pa se bodo kupci lahko odločili tudi za bencinski motor z dodano plinsko napeljavo Eco-G.
Novi Sandero bo prve kupce predvidoma začel loviti v začetku prihodnjega leta, na cestah pa ga bo moč ujeti od spomladi naprej. Tudi v izvedbi Stepway, ki se je doslej izkazala kot izredno priljubljena. Ta bo v novi izdaji prepoznavna po spremenjenem pokrovu motorja, spremenjenih odbijačih in meglenkah, strešnimi letvami in pa kar 41 milimetrov višjo oddaljenostjo od tal v primerjavi s klasičnim Sanderom.