Kdaj bo Dacia povsem ukinila tovrstne pogonske sklope sicer uradno še ni znano.
Pred kratkim so pri francoskem Renaultu naznanili, da se bodo z leto 2030 poslovili od motorjev z notranjim zgorevanjem, ter se tako pridružili vse večjemu številu evropskih avtomobilskih proizvajalcev, ki so se odločili za takšno potezo. A pri Renaultu se tovrstnim pogonskim sklopom očitno ne bodo odrekli tako zlahka. Napovedali so namreč da jih bodo, dokler bo to mogoče, ponujali v vozilih nižjega cenovnega razreda, Dacia.
Sedaj pa je odziv na to prišel tudi iz Romunije. Za britanski Autocar je generalni direktor znamke, Denis le Vot potrdil besede matičnega podjetja in ob tem dodal, da se bodo vseeno spoprijeli z izzivom zmanjševanja škodljivih izpustov CO2, le da bodo to storili na najbolj enostaven način: z zmanjševanjem teže novih avtomobilov.
Preberite še: Premiera: Dacia Jogger - znan obraz a več vsebine
De Vot ob tem dodaja, da to realno počnejo že sedaj. Za primer je tako izpostavil uporabo električno pomičnih sedežev. Ker ne gre za nujen element opreme, kot je to klimatska naprava, jih v svoji ponudbi enostavno nimajo, kar pomeni precejšen prihranek pri teži, ne pa, kot poudarja de Vot tudi pri udobju, ki naj bi bilo še vedno primerljivo s konkurenco.
Za petino lažji
V praksi naj bi tako pomenilo, da je prihajajoči Dacia Jogger v najbolj osnovni različici s 1.200 kilogrami suhe teže za okrog 20 odstotkov lažji od primerljivo velikih konkurentov. Nižja teža pa posledično pripomore k tudi manjši obremenitvi motorja ter s tem nižji porabi. Kot poudarja generalni direktor Dacie bodo tako tudi kupci njihovih avtomobilov pomagali k zmanjševanju izpustov, a brez visokih stroškov ob nakupu vozila.
Že zelo kmalu bo Dacia sicer v Slovenijo pripeljala tudi svojega prvega priključnega hibrida, to pa bo ravno že omenjeni Jogger. Gre sicer za model, ki bo skupaj z Dusterjem in prihajajočem Biggsterjem predstavljal jedro hitro rastoče znamke.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj