Pri Lamborghiniju se končuje obdobje, ki se je začelo z nastankom znamke

26. 9. 2022 | Jure Šujica
Deli

Konec je prišel z dokončno upokojitvijo modela Aventador.

Italijanski Lamborghini je od začetka proizvodnje avtomobilov v svoje najbolj prestižne modele vgrajeval 12-valjne atmosferske bencinske motorje. Ti so bili sprva v nosu vozila, s prihodom modela Miura pa so se nato preselili v zadek oziroma na sredino, tik za voznikovim hrbtom, kjer so ostali do danes. In tam bodo najbolj prestižni Lamborghiniji ohranjali pogonski sklop tudi v prihodnje, le v nekoliko drugačni podobi.

Preberite še: Tudi drugi Lamborghinijev športnik prihodnje generacije bencinsko gnan. A to je še najmanj zanimiva informacija

Nastopil je namreč dan, ko je Sant' Agato zapustil še zadnji primerek modela Aventador iz omejene serije Ultimae. Gre za najmočnejšega Aventadorja v zgodovini, serija pa je štela le 600 vozil. Z odhodom Aventadorja, ki je bil na trgu prisoten kar 11 let, se poslavlja tudi klasičen, atmosferski 12-valjnik.

Ne gre za nepričakovano potezo Lamborghinija, saj so o njej spregovorili že pred časom, na veselje številnih ljubiteljev znamke pa ob tem dodali, da 12-valjnik vseeno še ne bo odšel v pokoj. Povsem mogoče je, da bo le malenkostno spremenjen služil pod motornim pokrovom Aventadorjevega naslednika, pogonski sklop pa bo deloval po principu priključnega hibrida. No, vsaj takšne so napovedi.

Kot je dejal Stephan Winkelmann, bo namreč Aventadorjevega naslednika poganjal 12-valjnik z 'večjo motorno prostornino' (Aventadorjeva je znašala 6,5 litra), služil pa bo kot vmesni člen na poti k elektrifikaciji. Več podatkov o novincu, ki ga pri Lamborghiniju že lep čas razvijajo, naj bi bilo znanih še pred koncem leta.

Preberite tudi: Lamborghini: takšne so njihove želje in načrti v povezavi s klasičnimi motorji

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja