Pri McLarnu se obrača veter; Britanci klonili pod globalnimi trendi?

24. 8. 2022 | Jure Šujica
Deli

Novi direktor namignil o načrtih za prihodnost.

Zadnja leta so v avtomobilsko industrijo prišli novi trendi, ki pa so očitno tako močni, da se jim ne uspejo upreti niti najbolj vztrajni. Prvi takšen trend je elektrifikacija, ki jo podpira tudi zakonodaja, drugi pa vse večja popularnost športnih terencev. Temu trendu so v zadnjih letih popustili tudi najbolj klasična avtomobilska imena, od Bentleyja in Rolls Roycea do Lamborhinija (Urus se je izkazal kot izredna prodajna uspešnica) in Ferrarija, ki bo svojega prvega križanca z imenom Purosange razkril zelo kmalu.

Preberite še: Bo novi McLarenov direktor odobril prvi SUV?

Ob izrednih prodajnih rezultatih, ki jih ti avtomobili prinašajo znamkam je ideja izdelati križanca še posebej mikavna za znamke, ki se soočajo s finančnimi težavami. In med njimi je tudi McLaren. Britansko podjetje, ki letno proizvede le okrog 3.000 novih avtomobilov je bilo pred časom celo prodalo sedež podjetja, ki ga ima sedaj v najemu, da bi lahko nadaljevalo z normalnim delom. Kljub temu pa nekdanje vodstvo ni niti slišati želelo o tem, da bi v ponudbo uvrstili križanca.

No, vse od odhoda nekdanjega generalnega direktorja, Mike-a Lewitta in prihodu nekdanjega tehničnega direktorja Ferrarija Michaela Leitersa na njegovo mesto pa se pojavljajo govorice o tem, da naj bi pri McLarnu razmišljali tudi o predstavitvi križanca. In govorice bodo očitno kmalu postale realnost.

Leiters, ki je skrbel tako za razvoj modela Purosange, kot tudi Porscheja Cayenne, je namreč v prvem intervjuju po nastopu položaja v začetku julija za britanski Autocar dejal, da je velik ljubitelj tovrstnih avtomobilov, hkrati pa razvoj takšnega avtomobila narekujejo tudi trendi na trgu. Omenjeni segment namreč vseskozi raste.

A do zaključkov o tem kakšnega križanca naj bi izdelali pr McLarnu še niso prišli. Omenja se celo možnost, da bi izdelali drugačen avtomobil, ali pa dva povsem nova modela. Ključno pri tem bi bilo le to, da novosti nikakor ne bi odžirale kupcev obstoječih športnih modelov s sredinsko nameščenimi motorji, po katerih je McLaren tako znan. Prihodnost pa bo ob tem pokazala, ali bo nov model nastal v sodelovanju s katerim izmed večji proizvajalcev, kot sta BMW in Audi.

Preberite še: Volkswagen po letu 2024 le še na elektriko! Ampak ...

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja