Prihaja najbolj pričakovani Volkswagen Multivan

Prihaja najbolj pričakovani Volkswagen Multivan (foto: VW)
VW

Po bencinski in priključno hibridni zdaj še dizelska izvedba z visokim navorom in nizkimi izpusti.

Po jesenski predstavitvi novega Multivana pri znamki Volkswagen gospodarska vozila zdaj pošiljajo na ceste še različico z dizelskim motorjem. Medtem, ko je bil pri prejšnji generaciji dizelski motor v ospredju, so tokrat dali prednost bencinskemu in priključno hibridnemu pogonu, a za marsikoga bo novi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik prva izbira. Motor z neposrednim vbrizgavanjem razvije 110 kilovatov (150 KM) in največji navor 360 njutonmetrov v območju od 1.600 do 2.750 vrtljajev v minuti.

Preberite še: Novo v Sloveniji: Je to znanilec vrnitve odpisanih enoprostorcev?

Tako kot različice s priključnim hibridnim pogonom ali bencinskim motorjem je tudi Multivan 2.0 TDI s pogonom na prednja kolesa serijsko kombiniran s 7-stopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom DSG. Nizke izpuste zagotavlja tako imenovana tehnologija dvojnega doziranja z  uporabo dveh katalizatorjev SCR in dvojnega postopka vbrizgavanja AdBlue, s katerim se izpust dušikovega oksida (NOx) zmanjša za do 80 odstotkov. Ta tehnologija tudi zmanjša izpust CO2 in izboljša odzivnost motorja, ki izpolnjuje novi emisijski standard Euro 6D-ISC-IDM.

Nizek koeficient upora 0,30 in precej manjša teža v primerjavi s prejšnjim modelom prispevata k izboljšanju zmogljivosti in zmanjšanju porabe goriva. Najvišja hitrost dizelskega Multivan je 190 kilometrov na uro, kombinirana poraba pa znaša 5,3 do 5,4 litra na 100 kilometrov, pri čemer gre v zrak od 140 do 143 gramov CO2 na kilometer. Z 58-litrsko posodo za gorivo je doseg lahko okoli 1000 kilometrov.

Novi Multivan TDI lahko vleče prikolice z maso do 2000 kilogramov; največja dovoljena skupna obremenjena masa je 4.850 kilogramov z obremenitvijo do 807 kg. Na voljo je v običajni in podaljšani izvedbi ter s petimi, šestimi ali sedmimi sedeži. Zanimivo je, da je pri nas celo cenejši od bencinskega, kar je dodatno potrdilo za predvidevanja uvoznika Porsche Slovenija, kjer napovedujejo, da bo največ zanimanja prav za dizelsko izvedbo. Cene se začnejo pri 41.850 evrih, za podaljšano izvedbo pa je treba odšteti najmanj 42.040 evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"