V Kopru in njegovem zaledju sem prvič zapeljal najnovejši model iz butične tovarnice ob Mandello del Lario - Stelvio je nazaj!

Novi Moto Guzzi Stelvio po prvih kilometrih pušča izjemen prvi vtis.

Moto Guzzi Stelvio je novinec, na katerega je bilo vredno počakati. Zgodba o Stelviu se je sicer začela že pred skoraj dvajsetimi leti z 1.200-kubičnim agregatom in takrat bogato mero značilnih in tradicionalnih Guzzijevih lastnosti. Takrat Stelvio ni postal prodajni rekorder, vseeno pa je bil zanimiv in kompetenten igralec v svojem razredu.

Tekom zadnjega desetletja pa je segment vsestranskih motociklov v katerega sodijo croosoverji, potovalni enduro motocikli in tudi drugi podobni derivati, močno zrasel in predvsem posvojil vso razpoložljivo tehnologijo, ki je na voljo v svetu sodobnih motociklov.

Janez Mandeljc

Moto Guzzi Stelvio je tako nastal na osnovi lanskega debitanta modela V100 Mandello, ki je sočasno z stoto obletnico znamke napovedal tudi nekoliko drugačne, predvsem modernejše čase za Moto Guzzi. Srce novega Stelvia je tako dvovaljni V-motor z vodnim hlajenjem, štiriventilsko tehniko in predvsem številnimi tehničnimi spremembami, ki omogočajo več vrtljajev, posledično pa zagotavljajo tudi več moči in navora.

Stelvio je tako s svojimi 85 kilovati oziroma 115 'konji' moči v družbi svojih neposrednih tekmecev med najmočnejšimi modeli, še bolje pa se s 105 Nm izkaže na področju motornega navora. Res je, da v družbi kjer se nahajajo Africa Twin, V-Storm, Multistrada V2, Versys in še kakšen drug model po kilogramih ni najlažji, je pa, sodeč po vtisih s ceste, med vsemi eden izmed najbolje uravnoteženih.

Janez Mandeljc

Ko sem ravno pri vožnji in voznih lastnostih je pomembno vedeti predvsem to, da je Stelvio izredno vodljiv in v zavojih natančen motocikel, v smislu cestne dinamike celo bolj športen, kot bi pričakoval. Kot tak bo gotovo presenetil tiste, ki že zdaj vozijo Guzzije, hkrati pa navdušil vse tiste stare in mlade motoriste, ki si želijo s strojem vzpostaviti medsebojno povezanost in čutiti delovanje izvrstne mehanike.

Več o voznih lastnostih ter vseh dobrih in manj dobrih lastnostih novega Stelvia boste lahko na tej spletni strani izvedeli takoj potem, ko ga bova s sodelavcem Markom temeljito preizkusila.

Janez Mandeljc

Stelvio je na voljo v dveh različicah, pri čemer že osnovna ponuja bogat paket varnostne elektronike, tempomat, povezljivost s pametnim telefonom in drugimi napravami. Zanjo bo potrebno odšteti 16.499 evrov, za dobrega tisočaka več pa boste dobili tudi bogatejši paket opreme, ki bo vključeval tudi aktivni radarski tempomat. Poleg cenika se jasno nahaja tudi seznam dodatne opreme, na kateri je za relativno skromnih 200 evrov na voljo tudi quickshfter in nabor opreme za potovanja in avanture.

Torej, Moto Guzzi Stelvio je motocikel, ki ga tisti, ki se pravkar ozirate po motociklu iz tega razreda, ne bi smeli spregledati. Vendar, morali boste pohiteti, kajti Moto Guzzi je za zdaj še vedno zelo butična tovarna motociklov, proizvodne kapacitete pa temu primerno omejene. Približno 3.000 Stelviov bo letos zapustilo proizvodni trak in se odpeljalo na trge po vsem planetu.  Slovenski uvoznik PVG d.o.o. iz Kopra jih je za zdaj uspel zagotoviti okrog 50, kar pomeni, da bi jih uspelo hitro zmanjkati.

Janez Mandeljc

Preberite še:

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj