Po AMG GT 4 Door Coupe in GLE Coupe so sedaj pri Brabusu pod drobnogled vzeli še najmočnejšo serijsko izpeljako razreda E.
Brabusova linija vozil z oznako 900 po novem šteje trije vozila in če se vsaj malo spoznate na umetnine nemškega predelovalca, veste, kaj številka pomeni. Jasno, gre za motorno moč, zapisano v 'konjih'. A tudi v v kilovatih je motorna moč, ko številka doseže 'le' 662 še vedno zelo impresivna. In kateri model s trikrako zvezdo na motornem pokrovu je tisti, ki je kot zadnji prejel vse najboljše, kar trenutno premorejo pri Brabusu?
Odgovor je razred E! Ali bolj natančno: Mercedes-AMG E 63 S. Večjih presenečenj pa, vsaj če poznate zadnje izdelke podjetja Brabus, kot sta AMG GT 4-Door Coupe in GLE Coupe praktično ni. Karoserija je namreč tudi tokrat odeta v karbonsko sivo barvo in oplemenitena s številnimi dodatki iz ogljikovih vlaken. Ob tem je seveda najbolj opazna nova maska hladilnika z dvema večjima režama ob strani ter velikim okroglim logotipom s črko B na sredini. Aerodinamični popravki po besedah inženirjev ključno vplivajo na stabilnost vozila pri visokih hitrostih.
Preberite še: KTM z Brabusom v napad na vrh razreda 'hyper naked' - Brabus 1300R
Ker je novinec zasnovan na izvedbi 63 S, se pod motornim pokrovom skriva dobro znani štirilitrski osemvaljnik. Tega dobro skriva nov pokrov, izdelan iz ogljikovih vlaken in odet v rdečo barvo, poleg že omenjene moči pa bo na kolesa posredoval do kar 1.250 Njutonmetrov navora. No, elektronski omejevalnik bo poskrbel, da bo ta številka v praksi za 20 Njutonmetrov nižja, elektronika pa bo skrbela tudi za to, da bo najvišja hitrost znašala 'le' 330 kilometrov na uro. Bo pa zato do 100 kilometrov na uro pospešil v le 2,8 sekundah.
Sicer pa bo nova Brabusova limuzina 'okrašena' tudi z 21-palčnimi kovanimi platišči in pa dodatki, kot so nova ambientalna osvetlitev, elementi iz ogljikovih vlaken v kabini in nenazadnje tudi novo oblazinjenje sedežev. Pri izdelavi slednjega se bodo sicer mojstri v Nemčiji s strankami pripravljeni posvetovati o osebnih preferencah in se jim v veliki meri tudi prilagoditi.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?