Raziskava: Kateri je najbolj prepoznaven policijski avtomobil v zgodovini televizije? Prvo mesto prinaša presenečenje

10. 6. 2022 | Jure Šujica
Deli

Govora je seveda o avtomobilih, ki so se na televizijskih ekranih prikazovali v 'civilni' in ne policijski podobi.

V (uspešnih) akcijskih policijskih nadaljevankah je običajno tako, da imajo glavni igralci ob sebi, vsaj kadar gre za nadaljevanke, ki vsebujejo dobršno mero avtomobilskih pregonov, bolj ali manj markanten avtomobil. In ti so se v spomin gledalcev vtisnili vsaj tako globoko kot igralci oziroma njihove vloge.

Danes se tako nekoliko starejši bralci Davida Hasselhoffa iz serije 'Knight Rider' spominjajo vsaj tako dobro kot njegovega predelanega Pontiac Trans-Ama z vzdevkom K.I.T.T. Ali pa Sonny-ja Crocketa in njegovega Ferrari Testarosse v prepoznavni beli barvi in z zgolj enim ogledalom, nameščenim na sredini stebrička A.

Preberite še: Izšel je novi Avto magazin: kako se lotiti slabosti med vožnjo, kateri je najcenejši način motoriziranega prevoza ... testi: Alpine A110 S, Dacia Jogger ...

Pri britanski avtomobilski oddaji Top Gear pa so med 1.000 odraslimi Britanci naredili raziskavo, kateri avtomobil, ki se je pojavil v vlogi policijskega vozila, se jim je najbolj vtisnil v spominu. Tudi zaradi tega pa je morda na prvem mestu pristal avtomobil, ki drugod po svetu morda ne bi pristal niti med prvimi desetimi. Sicer pa je seznam naslednji:

  1. Jaguar Mark 2 - Inspector Morse, Morse (53%)
  2. Audi Quattro – Gene Hunt, Ashes to Ashes (43%)
  3. Ferrari 308 GTS – Thomas Magnum, Magnum PI (41%)
  4. Ford Capri – Ray Doyle, The Professionals (41%)
  5. Ford Gran Torino – Dave Starsky, Starsky and Hutch (40%)
  6. Ferrari Testarossa – Sonny Crockett, Miami Vice (37%)
  7. Land Rover Defender – Vera Stanhope, Vera (33%)
  8. Ford Consul GT – Inspector Jack Regan, The Sweeney (28%)
  9. Ford Cortina – Gene Hunt, Life on Mars (27%)
  10. Mercedes SL in Ford Escort XR3i cabriolet – Harriet and Jim, Dempsey and Makepeace (27%)

Velik del anketirancev, kar 70 odstotkov jih je ob tem dejalo, da sta ikoničen videz in oblika ključna faktorja pri tem, da se avtomobil zapiše v spomin. Enak delež vprašanih je ob tem dejal, da so 60. leta, ko se je zmagovalec tudi prodajal, najboljše obdobje avtomobilskega dizajna.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del