Slovenski avto leta 2020Renaultovemu Cliu je končno uspelo!

Najbolje prodajan avtomobil v Sloveniji je osvojil svoj prvi naziv Slovenski avto leta in hkrati prvega za Renault po več kot 20 letih.

Renaultovemu Cliu je končno uspelo! (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
12. 1. 2020

Gospodarsko razstavišče je bilo drugo januarsko soboto zvečer znova prizorišče izbora za Slovenski avto leta. Ta se je po nekajletni odsotnosti naposled vrnil pred male ekrane in tako je bilo moč prenos neposredno spremljati tudi doma. A pravila so ostala enaka in tako nas je tudi letos skupno devet domačih medijev ob pomoči bralcev, gledalcev in poslušalcev izbiralo najbolj primeren avtomobil za slovenski trg. Izbrali smo Renaultovega Clia.

Izkupiček točk, ki jih je dobil Clio, je bil skorajda popoln. Zmagovalec je bil namreč že po preštetih glasovnicah, ki so mu prinesle finale, v katerem je nato dobil 52 od skupno 54 možnih točk. Cliu smo največ točk namenili tudi v uredništvu revije Avto magazin, na drugo mesto smo postavili Škodo Kamiq, tretja je bila Opel Corsa, četrta Mazda CX-30, peti pa Volkswagen T-Cross. Končni vrstni red po preštetih glasovnicah in oddanih glasovih vseh uredništev:

  1. Renault Clio – 58 točk
  2. Opel Corsa – 30 točk
  3. Mazda CX-30 – 29 točk
  4. Škoda Kamiq – 27 točk
  5. Volkswagen T-Cross – 16 točk

Renault je s Cliom zmago osvojil po več kot 20 letih. Zadnjič je namreč francoska znamka, s katero je Slovenija zaradi tovarne Revoz v Novem mestu močno povezana, slavila zmago leta 1997, ko je naziv Slovenski avto leta osvojil Renault Megane, pred tem pa le še leta 1995 z Laguno. Na drugi strani je Clio, pa čeprav gre za najbolje prodajan avtomobil v Sloveniji v zadnjih 25 letih (na vrhu prodajnih statistik je bil vsako leto od leta 1995 naprej), letos laskavi naziv prejel šele prvič, odkar poteka izbor za Slovenski avto leta.

»Želje pred izborom so bile enormne, tudi zato, ker smo lani dobili novico, da bo Revoz ena od dveh tovarn na svetu, ki ga bo (Clia) dejansko tudi izdelovala, zato lahko s ponosom govorimo, da je 'made in Slovenija'. Zanimivo je sicer, da je 100 odstotkov zunanjih delov novih, a premišljeno izdelanih po zgledu prejšnjega modela. Je pa Clio za marsikoga avto spominov, to je bil tudi avto mojega otroštva. S tem se rodijo čustva, danes pa smo zgodbo nadgradili še s tem priznanjem in začelo se bo slavje, ki bo trajalo celo leto,« je pojasnil tiskovni predstavnik Renault Slovenija Rok Istenič.

Preberite še:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri