Nova generacija Scenica naj bi najbolje zajemala vsebino koncepta Renalution - in ne stavi zgolj na elektriko
Razred kompaktnih enoprostorcev je v zadnjem obdobju v resnem zatonu – tudi na žalost številnih slovenskih voznikov – največji krivci za to pa so križanci, ki so preplavili slovenske ceste. V ponudbi jih imajo sicer tudi pri Renaultu, znamki, ki velja za pionirja na področju tako imenovanega segmenta MPV. In kot vse kaže so se Francozi odločili, da bodo dali segmentu še eno priložnost.
Preberite še: Renaultov koncept pred premiero ponuja vse več vprašanj
V zadnjih tednih so namreč napovedovali predstavitev povsem novega koncepta, za katerega je avtomobilska javnost pričakovala, da pomeni vrnitev Renault 4, naposled pa so na dogodku ChangeNOW, ki te dni poteka v Parizu razkrili koncept Scenic Vision. Gre za prototip enoprostorca, ki v vseh pogledih deluje kot naslednik pred časom ukinjenega modela (izvedba Grand Scenic še vedno ostaja v ponudbi).
In zdi se, da gre za koncept, ki bo skoraj zagotovo prišel tudi v serijsko proizvodnjo, na kar nakazujejo tudi prve podrobnosti o zasnovi koncepta. Ta bo namreč hibridno gnan, pri čemer pa bosta za pogon skrbela elektrika in vodik. S tem naj bi, tako pri Renaultu, v celotni življenjski dobi ustvaril za kar 75 odstotkov nižji ogljični odtis kot električni avtomobili. K manjšemu vplivu na okolje naj bi na drugi strani pripomogla tudi uporaba recikliranih materialov: teh naj bi bilo kar 70 odstotkov.
Odpaden papir kot vir ogljikovih vlaken
30 odstotkov obnovljene plastike je tako pridobljene iz naravnih materialov, usnje so v celoti nadomestila reciklirana poliestrska vlakna z nizko stopnjo ogljika, posoda za vodik pa je v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken, pridobljenih iz odpadnega papirja. Celo pnevmatike so pri Renaultu pridobili pri proizvajalcu, ki se je zavezal k posebni skrbi za pravice okolja in ljudi.
„Koncept Scenic-Vison pooseblja idejo projekta Renalution in njegove transformacije k zeleni in tehnološko usmerjeni prihodnosti. Sooča se namreč z izzivi segrevanja ozračja, pridobivanja in ohranjanja surovin, zdravja ter varnosti potnikov. Odpira novo poglavje v razvoju novih vozil, razmišljanju o celotni življenjski poti produkta, a na ekosistemski način,“ je dejala Cléa Martinet, podpredsednica oddelka za trajnostni razvoj.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj