Prihaja nova Škodina limuzina z imenom Slavia, ki črpa globoko iz Škodine zapuščine in plete prijateljstva med Evropo in Indijo.
Izbira imena je zanimiva, saj seže še v čas pred Škodino znamko in Škodinimi avtomobili. Prvo kolo, ki sta ga leta 1896 izdelala Vaclav Laurin in Vaclav Klement, takrat še pod znamko Laurin & Klement, se je namreč imenovalo Slavia.
Takšno ime pa so za novo limuzino za indijski trg izbrali iz dveh razlogov. Kolo Slavia je namreč nastalo na temeljih enakih idej - iznajdljivost, zanesljivost in cenovna dostopnost, ki jih Škoda pooseblja še danes. Z imenom Slavia pa želijo izpostaviti tudi močne indoevropske vezi in proslaviti obe kulturi - češko in indijsko.
Natečaj za testno kamuflažo
Slavio so za testne kilometre odeli v precej posebno kamuflažno folijo, ki so jo izbrali s pomočjo oblikovalskega natečaja. Izbrali so izdelek Shreyasa Karambelkarja, ki predstavlja tipične motive iz Indije (pav in lotos) z očitnimi namigi na češko umetnost oblikovanja stekla in kubizem. Karambelkar bo potoval v Prago, kjer bo spoznal Škodinega vodjo oblikovanja, Oliverja Stefanija.
Volkswagen z vse večjimi načrti v Indiji
Letošnje leto je pravzaprav pomembno leto za Škodo na indijskem trgu, ki je odskočna deska za Škodine globalne načrte. V projekt INDIA 2.0 je Volkswagen vložil milijardo evrov, zajema pa razvoj štirih novih vozil - dve za Škodo in dve za Volkswagen. Škoda je od julija prejela že 10.000 naročil za model Kushaq, veliko pa si obetajo tudi od Slavije, medtem pa želijo do konca prihodnjega leta po Indiji imeti 225 predstavništev. Tako Kushaq kot Slavia sta skupaj s preostalima Volkswagnovima modeloma narejena na modularni platformi MQB-A0-IN. Torej posebej za Indijski trg prirejeni različici tiste, ki jo v Evropi uporabljajo za vozila B segmenta.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj