Pri izogibanju težavam v prihodnje bo v veliko pomoč digitalizacija proizvodnje.
Globalna kriza, povezana s polprevodniki, s katero se avtomobilska industrija resno sooča zadnje leto dni še ni dočakala konca. Nekateri proizvajalci menijo, da bi se to lahko zgodilo do konca letošnjega leta, drugi da bi do tega lahko prišlo prihodnje leto, v vseh primerih pa gre zgolj za ugibanja, nekoliko povezana tudi z napovedjo o izgradnji novih tovarn za polprevodnike v Evropi. Najbolj črnogledi pa so glede te težave pri Toyoti.
Kot je na letnem srečanju Automotive News Europe v Pragi napovedal Marvin Cooke, podpredsednik Toyotine evropske veje, je normalnosti, kakršno smo poznali pred izbruhom Covid-19, konec. Namesto tega bomo po njegovem mnenju tudi v prihodnje priča ozkim grlom in težavam z dobavo polprevodnikov, čemur bo potrebno prilagoditi celotno proizvodnjo novih avtomobilov.
Cooke je ob tem razkril način, kako bodo pri Toyoti skrbeli, da jim bo nova situacija povzročala kar najmanj težav. Za to bodo skrbeli – oziroma že skrbijo – s stalnim in natančnim vpogledom v proizvodnjo polprevodnikov in stalno komunikacijo z njihovimi dobavitelji. Hkrati se bodo trudili za to, da bo njihov odnos z dobavitelji kar se da trden, enako mero resnosti in zvestobe pa bodo pričakovali tudi z njihove strani. Pri tem jim bo pomagala tudi digitalizacija proizvodnje, ki jim bo omogočala takojšen vpogled v stanje na tem področju in takojšen odziv na bližajoče se težave.
Preberite še: Cene nafte padajo, preverite, koliko nižje bodo cene bencina in dizla od jutri dalje?
„Nismo imuni na zaplete v proizvodnji,“ je še dejal Cooke in izpostavil, da pričakuje, da se bo situacija sčasoma vseeno nekoliko umirila, vseeno pa situacija v Šanghaju dokazuje, da je stabilnost na področju industrije še kako občutljiva.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj