Po Audiju pomoč Kitajcev išče še ena nemška znamka - le katera?

27. 7. 2023 | Matjaž Korošak
Deli

Velik in obetaven kitajski trg je zanje izjemno pomemben, čeprav jim zadnje čase tam ne gre najbolje.

Vse kaže, da je povezovanje s Kitajsko za mnoge evropske znamke nekakšna bližnjica do uspeha - vsaj na trgu Kitajske. Po uspešnem povezovanju Audija s koncernom SAIC (več o tem tukaj), so zdaj tudi pri Volkswagnu oznanili, da so ponudili roko znamki Xpeng.

Xpeng partner Volkswagna

Gre za manjšo kitajsko znamko, ki je znana po tem, da večino svoje programske opreme razvija sama, na trgu pa so trenutno prisotni s štirimi modeli. Znamka Xpeng, ki se rada spogleduje tudi s premijsko označbo (12-odstotni lastnik je tudi Alibaba), je sicer prisotna tudi v nekaterih evropskih državah. Volkswagen in Xpeng naj bi skupaj razvijala dva električno gnana nova modela srednjega razreda, ki naj bi nastajala na platformi, razviti za njihov najnovejši model G9.

Oliver Blume, predsednik uprave VW

Oliver Blume, predsednik uprave VW

Volkswagen

Pri Volkswagnu in Xpengu, kjer je nemški proizvajalec sedaj tudi 4,99-odstotni lastnik, so sicer zaenkrat glasno povedali, da gre za dva nova modela, ki bosta namenjena kitajskemu trgu. Toda kot je že povedal tudi Oliver Blume, šef znamke Volkswagen, bi lahko bila oba modela, ki ju bodo razvijali, nekoč na voljo tudi izven kitajskega trga.

VW bo na Kitajskem poskusil z novo znamko; njen prvi model nam je dobro znan.

Kitajski trg je prioriteta za Volkswagen

Xpeng G9

Xpeng G9

Xpeng

Toda ne glede na to, da bi lahko bili ti avtomobili (menda bosta oba na trgu do leta 2026) zanimivi tudi za zahodne trge, je glavna skrb obeh znamk pred vsem velik in obetaven kitajski trg, kjer pa koncernu VW zadnje čase ne gre prav dobro. Zato morajo nujno okrepiti prisotnost na tem trgu z modeli, ki jih ta trg želi in po cenah, ki jih je pripravljen plačati.

Tudi zato so bili pri VW po poročanju Auto Motor und Sporta, prisiljeni spustiti ceno za model ID.3 tudi na 15.000 evrov. Sicer pa je VW že letos spomladi izgubil primat prve avtomobilske znamke Kitajske, ki ga je prevzel BYD.

Preberite še: Kdaj se bomo po severni ljubljanski obvoznici lahko spet vozili neovirano? To pravijo na Darsu

BONUS VIDEO: Audijev tehnološki pionir zdaj še bolj izstopa, vendar na nepričakovan način!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord