Napovedi trgovcev, kar se tiče električnih vozil, niso najbolj obetavne ...
Slovenski avtomobilski trgovci so z rezultati prvega letošnjega polletja večinoma zadovoljni, saj je prodajni prirastek v primerjavi z enakim lanskim obdobjem dobrih 5 odstotkov. Hkrati pa opozarjajo na možnost upada povpraševanja po električnih vozilih, kjer bodo po njihovih besedah ključnega pomena subvencije za nakup.
Pri Porscheju Slovenija, ki zastopa avtomobilske znamke Volkswagen, Audi, Seat, Cupra in Škoda, so s prodajo avtomobilov v prvi polovici letošnjega leta zadovoljni, pri novih naročilih pa opažajo zadržanost, kar pripisujejo višjim cenam avtomobilov in višjim cenam na splošno. Opozarjajo na verjetne posledice višjih cen električnih avtomobilov, kjer bo potrebna občutnejša cenovna intervencija proizvajalcev, sicer bo prehod na elektriko precej mučen.
Delež električnih vozil v skupni prodaji narašča počasneje, kot bi moral, če želi EU izpolniti cilje zmanjšanja izpustov v prometu. Predvsem zaradi cen akumulatorskih sklopov so električna vozila številnim uporabnikom danes cenovno nedosegljiva in subvencije lahko pomembno pripomorejo k povečanju deleža v celotni prodaji, so prepričani pri GA Adriatic, ki ima na skrbi znamke Renault, Dacia, Nissan in MG.
Skupina Emil Frey, ki zastopa 12 avtomobilskih znamk, je v prvih petih mesecih letošnjega leta prodala 2212 električnih vozil, kar je 105 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Tudi pri njih kot ključni dejavnik prodaje izpostavljajo višino subvencij in posledično končnih maloprodajnih cen električnih avtomobilov.
Preberite še: Škoda je povsem razgalila notranjost obeh novincev. To je velika novost, na katero se bo potrebno navaditi
BONUS VIDEO: MG4: Je kitajski EV najboljši nakup v razredu?!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj