Na nek način že - toda na žalost to nima prav dosti zveze s Subarujem. Britanski Prodrive, ki je nekoč bdel na njihovim udestvovanjem v reliju, bo obudil njihovo verzijo kultnega modela 22B.
Kaj dosti več trenutno ni znanega, saj so bili pri Prodrivu precej skopi s prvimi informacijami. Toda nekaj podrobnosti o modelu P25, kot se bo imenoval, so vendarle izdali. Avto bo s svojim imenom obeležil 25 let zmagovalnega pohoda Impreza na svetovnem prvenstvu v reliju (WRC), kjer je znamka prav s podjetjem Prodrive osvojila tri naslove. Subaru se je sicer na hitro in presecej napričakovano umaknil iz prvenstva WRC, preko katerega je dosegel globalno prepoznavnost, ob koncu sezone 2008.
Poklon Imprezi WRC in verziji B22
Toda s P25 se bodo poklonili predvsem najbolj redkemu in najbolj iskanemu, hkrati pa tudi najbolj ortodoksno narejenemu modelu impreze, ki je kdaj zapustil Subarujev oddelek STI - verziji STI 22B. Kupejevski model z velikim krilom je bil namreč nižji (15 mm), širši (80 mm) in imel je večji spojler od ostalih dvovratnih modelov, imel je drugačno podvozje, motor (dvolitriski bokser s '300' konji), ... Skratka - v nekaj mesecih so naredili natanko 424 avtomobilov, ki so jih kupci razgrabili dobesedno v dveh dneh (400 v prvem valu). Ni čudno, da danes dobro ohranjeni primerki pesegajo zbirateljsko vrednost 300.000 dolarjev. Ah, mimogrede - ker so bili namenjeni domačemu trgu, so vsi opremljeni z desnim volanom.
Preberite še: Prodrive predstavil serijsko različico dirkalnika za Dakar - s še več moči, kot jo je imel Sebastien Loeb!
Toda pri Prodrivu trdijo, da bo nov model še boljši, hitrješi, lažji, ... In ker niso ničesar prepustili naključju, so za oblikovanje angažirali Petra Stevensa, oblikovalca, ki je bil odgovoren tudi za prvo Imprezo WRC, za tehniko pa bo skrbel David Lapworth, tehnični direktor Prodriva, ki je bil takrat odgovoren za razvoj Impreze WRC. Osnovna ideja za avtomobil je nastala v glavi šefa in ustanovitelja Davida Richardsa, ki je dejal, da bo P25 predvsem njihova intepretacija kultnega modela, zagotovo najbolj iskane Impreze v zgodovini.
V P25 se bo vrtel 2,5 litrski motor
Prodrive P25 bo poganjal 2,5 litrski motor z nasproti ležečimi valji (bokser), zmogel pa bi okoli 300 kW (več kot 400 KM), moč se bo seveda prenašala na vsa kolesa, za prenos pa bo skrbel polsamodejni menjalnik s prestavnimi ročkami ob volanu. Pri Prodrivu tudi trdijo, da bo zaradi intenzivne vgradnje kompozitrnih materilov P25 zelo lahek avto.
Premiero pričakujejo junija na znamenitem Festvalu hitrsti v Goodwoodu (Goodwood Festival of Speed). O ceni ni še nič znanega, toda glede na vse povedano in dejstvo, da bo nastalo le 25 avtomobilov, se bo marsikomu orosilo oko.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?