Zakaj še pred uradnim nastankom Stellantis že menja svoj logotip?

11. 11. 2020 | Jure Šujica
Deli

Med drugim so z njim še dodatno želeli poudariti koren imena Stellantis, besedo 'stello'

Po tem, ko so pridobili zeleno luč za združitev s strani Evropske komisije, kasneje pa tudi drugih držav po svetu – nazadnje iz Brazilije – pred združitvijo koncernov PSA in FCA očitno ni več ovir. Pod imenom Stellantis naj bi se združili v prvem četrtletju prihodnjega leta. In čeprav je bilo novo ime, s tem pa tudi zaščitni znak podjetja že razkrita, so se sedaj na obeh straneh odločili, da slednjega po vsega slabih štirih mesecih zamenjajo.

Kot predstavniki za stike z javnostjo v obeh podjetjih pojasnjujejo v skupni izjavi za medije želijo z novim logotipom še poudariti povezanost vseh 14 avtomobilskih znamk, ki bodo po novem združene pod eno streho, hkrati pa izpostaviti »raznolikost znanja zaposlenih, ki bodo delovali v različnih regijah po svetu.«

Prvotni logotip podjetja.

Nov logotip se od starega ne razlikuje kaj dosti. Pisava namreč še vedno ostaja enaka, sprememba pa se nanaša na črko A, ki je po novem obkrožena s številnimi večjimi in manjšimi krogi. Ti vsaj nekoliko spominjajo na ozvezdje, kar pa je bil nenazadnje tudi namen. Koren imena Stellantis, beseda 'stello' je namreč, kot je bilo pojasnjeno že ob predstavitvi imena v juliju, latinski izraz za besedno zvezo 'biti osvetljen z zvezdami'. Na ta način so želeli na obeh straneh izraziti tudi optimizem, povezan z nastankom novega koncerna.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"