Najbolje še vedno kaže Volkswagnu, pri lahkih gospodarskih vozilih, kjer je prodaja skoraj enaka lanski, pa Renaultu.
Slovenski avtomobilski trg po katastrofalno slabi prodaji novih avtomobilov v lanskem letu po dveh tretjinah leta še izkazuje prodajni prirastek, vendar ga je nekoliko oklestila slaba prodaja v minulem poletnem mesecu. Avgusta je bilo prvič registriranih 3240 novih osebnih avtomobilov oziroma 99 manj kot v enakem lanskem mesecu. To je povzročilo tudi upad letnega prirasta prodaje, ki se je s 4,87 odstotka po prvih sedmih mesecih znižal na 4,07 odstotka. V prvih dveh tretjinah leta so slovenski kupci obogatili vozni park s 34.982 novimi avtomobili, v enakem lanskem obdobju pa jih je bilo 32.982.
Največji del tržne pogače si je uspelo odrezati Volkswagnu, ki med znamkami vodi s 5298 prodanimi avtomobili, kar predstavlja udobno prednost pred drugouvrščeno Škodo, ki je »pobrala« 3611 z razmeroma majhno prednostjo pred Renaultom, ki je s 3528 prodanimi avtomobili na tretjem mestu. V deseterico znamk z najboljšo ponudbo so se zvrstili še Toyota, Kia, Peugeot, Hyundai, Dacia, Audi in Citroën.
Pri najbolje prodajanih modelih ostaja na vrhu Škoda Octavia, ki je tik pred koncem prvega polletja s prestola snela zdaj drugouvrščenega Renaultovega Clia, medtem, ko je Capturja s tretjega mesta izpodrinil Volkswagen T-Roc. Sledijo Toyota Yaris Cross, Tesla model Y, Volkswagen Tiguan, Volkswagen T-Cross, Škoda Kamiq in Volkswagen Taigo, iz deseterice pa je izpadla Dacia Sandero.
Medtem je pri lahkih gospodarskih vozilih prodajna krivulja še vedno obrnjena navzdol, letos jih je bilo prodanih 4954, v enakem lanskem obdobju pa 4987, s čimer se je primanjkljaj z 2,69 znižal na 0,66 odstotka. Med znamkami je na vrhu Renault, drugi je Ford in tretji Volkswagen, med modeli pa v zmagovalnem slogu nadaljuje Ford Transit Custom, ki je pustil za seboj Renaultovega Mastra, Citroënovega Jumperja ter Volkswagnova modela Crafter in Caddy.
Preberite še: To je napaka, ki je "zaprla" Toyotine tovarne
BONUS VIDEO: Terenska dirka: Novi Volkswagen Amarok proti enduro gorskemu kolesu!