Po več kot letu dni premora, se Honda prebuja tudi na našem trgu. Te dni začenjajo s prodajo novega križanca ZR-V, ki se tehnično naslanja na Civica.
V bistvu gre pri tem modelu za nov razred, v katerem Honda še ni bila prisotna. In tako so novo generacijo modela CR-V (ki prihaja že kmalu), nekoliko povečali, da so med HR-V (test zadnje generaciji tukaj) in CR-V stisnili še nov model, ki se tako umešča v razred D-SUV. Recimo - med družinske križance.
Po zasnovi blizu CR-V-ju, po tehniki Civicu
Pri Hondi so z dimenzijskim pristopom, pravzprav želeli ponuditi prostoren družinski večnamenski avtomobil tistim, ki jim je na primer Civic preveč limuzinski, v ZR-V-ju pa je tako kabinski prostor tudi nekoliko bolj praktičen. Čeravno je osnovnega prtljažnega prostora za 390 litrov, kar za model, ki je vendarle dolg 4,57 metra, ni izjemna številka. Toda šteje praktičnost in prilagodljivost ...
Bolj vozniško usmerjen križanec
Poleg izkoristka prostora moram izpostaviti seveda res dobro opremljenost (že osnovne verzije), pa kvalitetno izdelavo z izrazitim občutkom za podrobnosti (sploh v tem razredu) in izbrane materiale, kar je postalo očitno že po prvih nekaj kilometrih prve predstavitve.
Poleg tega pri Honi izpostavljajo tudi, da gre za vozniško usmerjen avtomobil, ki se tako nekoliko oddaljuje od svojih SUV genov. No, zagotovo gre za udobno, homogeno nastavljeno podvozje dobra zvočna zatesnjenost kabine pa je še ena odlika.
Seveda gre za križanca z (zgolj) prednjim pogonom, zato tudi skromna oddaljensot od tal (18 cm) ne preseneča, posebaj še, ker radi izpostavijo voznodinamične talente novinca.
Na voljo le kot hibrid i-MMD
Samo ena pogonska možnot je na voljo in sicer (serijski) hibridni pogon, ki je pri Hondi vendarle spet malce samosvoj. Dvolitrski štirivaljnik poganja generator, ta pa preko baterije (1,05 kWh) ali/in nepsreedno pogonski eletkromotor. In ja, res je - v idealnih razmerah in pogojih posebna sklopka omogoča neposredno povezavo motorja z kolesi. Motor tako nima klasičnega menjalnika (čeprav ga pri Hondi radi imenujejo e-CVT), ima pa res - dva prenosa.
Zanimiva rešitev pogona
Kakorkoli se sliši zapleteno, sistem delujejo gladko, precej odločno in hitro na voznikove ukaze, nadzorna elektronika pogonskega e-motorja pa resnično vzbuja vtis, kot bi šlo za klasičen samodejni menjalnik.
Pogonski e-motor zmore sicer 135 kW (184 KM), sistemska moč pa je nekaj več od 200 konje. O učinkovitosti bo moč kaj povedati po testu, tovarna pa pravi, da znaša poraba med 5,7 in 5,8 l/100 km (odvisno od opremske verzije).
Pri Hondi in slovenkem zastopniku radi poudarijo vrhunsko opremo in izdelavo, zato želijo vsaj korak proti premijskemu segmentu. V tej luči manj presenča cena, saj je treba za osnovno verzijo odšteti skoraj 41.400 evrov. Je pa spisek dodatkov zato zelo, zelo kratek ...
Preberite še: Domača predstavitev: Volkswagen ID.7 – »Električni Passat« zdaj tudi na slovenskih cestah
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač