Na Stari celini je bilo v minulem letu prodanih relativno več električnih in absolutno največ priključno-hibridnih avtomobilov.
Še nedolgo tega smo na področju elektromobilnosti opevali Kitajsko kot gonilno silo na področju elektromobilnosti v svetu, nedaleč za njo pa so bile Združene države Amerike, v veliki meri zaradi Tesle, ki je tam gonilna sila razvoja električnih avtomobilov. A očitno se hitro prebuja tudi Evropa, kar se je pokazalo tudi pri prodaji novih (električnih) avtomobilov v kaotičnem letu 2020.
Zgolj v decembru so tako po podatkih analitskega podjetja Jato Dynamics električni avtomobili predstavljali kar 24 odstotkov prodaje vseh novih vozil v Evropi, podobno sliko pa kažejo tudi podatki svetovalnega podjetja PwC. Ti namreč kažejo na to, da je prodaja električnih avtomobilov v celotnem letu 2020 znašala 5,5 odstotka, prodaja priključno-hibridnih avtomobilov pa pa 4,7 odstotka prodaje vseh vozil skupaj.
Ob zgoraj omenjenih odstotkih je pomenljiv tudi podatek, da je bilo zgolj na petih največjih evropskih avtomobilskih trgih, v Španiji, Nemčiji, Franciji, Italiji in Veliki Britaniji prodanih kar 466.000 električnih avtomobilov (polovica v zadnjem četrtletju), poleg tega pa še 393.000 priključnih hibridov. Za primerjavo: na Kitajskem je bilo v enakem obdobju prodanih nekaj več kot milijon električnih avtomobilov in le četrt milijona priključnih hibridov. Ob tem seveda ne smemo zanemariti dejstva, da v Evropski Uniji (z Veliko Britanijo) živi le 447,7 milijona ljudi, na Kitajskem pa kar 1,44 milijarde ali več kot trikrat več.
V ZDA se je na drugi strani povpraševanje po električnih avtomobilih celo nekoliko zmanjšalo. Po podatkih PwC je bilo na drugi strani Luže lansko leto tam prodanih le 239.000 električnih avtomobilov, kar je dva odstotka manj kot v letu pred tem, tržni delež električnih avtomobilov pa je tako padel na 1,6 odstotka. Še slabše so jo sicer odnesli priključni hibridi, saj je njihov delež padel na vsega 0,5 odstotka oziroma 69.000 prodanih vozil.
Slovenija kot članica Evropske Unije sicer na tem področju še vedno zaostaja za povprečjem EU, pa tudi ZDA in Kitajsko. Delež novih prodanih vozil s pogonom na elektriko je namreč po podatkih Trgovinske zbornice Slovenije znašal le 2,65 odstotka celotne prodaje, kar pa je seveda precej več kot leto poprej, ko je znašal 0,83 odstotka. Delež priključnih hibridov je bil na drugi strani z 007 odstotki praktično zanemarljiv.