Stellantis ponuja odpravnino delavcem, ki ne želijo izdelovati električnih avtomobilov. A vse le ni tako enostavno

Delavci morajo zadostovati tudi nekaterim drugim pogojem.

Stellantis ponuja odpravnino delavcem, ki ne želijo izdelovati električnih avtomobilov. A vse le ni tako enostavno (foto: Stellantis) Stellantis
7. 11. 2022

Marsikdo se na svoji profesionalni poti znajde na točki, ko se ne strinja več z usmeritvijo podjetja, v katerem je zaposlen. Pri tem jim običajno ostane izbira, ali na račun finančne varnosti požreti ponos in ostati na istem delovnem mestu ali  podjetje prostovoljno zapustiti in si kruh poiskati nekje drugje. To morate storiti čim prej, saj v tem primeru ne boste deležni odpravnine ali česa podobnega. Razen če delate pod okriljem Stellantisa.

Preberite še: Je prihodnost res v elektriki? Eden domačih pionirjev elektrifikacije odgovarja vsem dvomljivcem in razkriva, kaj je šibka točka slovenskega prehoda na elektriko

Francosko-italijansko-ameriški koncern oziroma njegov 'čezatlantski del' namreč ponuja prav to, in sicer odpravnino v primeru, da bi ob prehodu na proizvodnjo električnih avtomobilov želeli zapustiti delovno mesto. Za takšno potezo naj bi se po poročanju ameriškega medijskega velikana CNBC odločili pri znamkah Jeep, Chrysler, Ram in Dodge, ki pa ob tem opozarjajo, da vse skupaj le ni tako preprosto.

Zgolj za starejše od 55

Za prostovoljni odpust z odkupom delovne dobe naj bi se namreč lahko odločili le delavci, stari najmanj 55 let, ki so že vsaj 10 let zaposleni pri Stellantisu (oziroma kateri izmed štirih znamk) ali pa imajo vsaj 30 let delovne dobe. Hkrati morajo imeti tudi dovolj velike prihranke v pokojninskem skladu. Če delavec zadostuje navedenim pogojem, ima do petega decembra čas, da se odloči, ali bo ostal v podjetju ali pa se bo upokojil.

Pri Stellantisu so potezo potrdili, a niso razkrili, koliko izmed 13.000 delavcev, zaposlenih v ZDA, bo to ugodnost – ki je sicer ne bi bili deležni – lahko izkoristilo. Za omenjeno potezo naj bi se sicer odločili zaradi zmanjšanja potreb po delovni sili, ki naj bi jo prinesel prehod na proizvodnjo električnih avtomobilov.