Ugibanj je konec - pri Renaultu so se odločili obuditi ime koncepta iz 2017. In ga nadeti modelu, ki se umešča med Capturja in Australa. In ja - če hočete - gre za (recimo) podaljšano verzijo ravnokar prenovljenga Capturja
Že ob koreniti prenovi enega najbolj uspešnih Renaultovih modelov je bilo precej govoric o tem, da bi naj znamka pripravljala tudi podaljšano verzijo popularnega modela. In seveda je bilo ob tem tudi kup govoric in ugibanj, ali bodo Francozi uporabili preverjen recept z dodatkom Grand ali bodo model osamosvojili.
Symbioz med Capturja in Australa
Zdaj je jasno. Symbioz je lasten model, ki pa seveda v mnogočem spominja na Capturja, ki je 'daroval' tudi osnovo in večino tehnike, tudi pogonsko. Novinec meri torej natanko 4,41 metra, kar ga umešča med omenjena modela, hkrati je ostal petsedežnik in zato z darežljivo dmerjenim prostorom za potnike in prtljago. Drsna klop (16 cm pomika omogoča) je ostala, toda zdaj imajo potniki na zadnji klopi kar a 221 mm prostora za kolena, prtljažnik pa lahko meri (glede na položaj zadnje klopi) med 492 in 624 litri - kar je, sploh v slednji izmeri, za ta dolžinski razred res omembe vredno (in skoraj še 25 litrov odlagalnih prostorov v kabini).
Samosvoj zadek, medosna ostaja
Oblikovno je seveda blizu Capturju, toda njegova silhueta je res bolj samosvoja. Linija bokov se rahlo dviguje proti C stebričku, ki bolj strmo pada, zaključek pa tvori nekakšen puščičast, prepoznaven okenski zaključek zadka. Tudi zadnji del je samosvoj, z ožjimi, prireznaimi zadnjimi lučmi. Zaradi podaljšanega zadnjega dela (medosna ostaja s 2,638 mm enaka), deluje silhueta celo nekoliko nižje. Sicer pa je s 4,41 metra natanko 18 cm dalji od Capturja in 10 krajši od Australa.
Tudi zasnova notranjosti se opira na Capturja, vključno z digitaliziranimi instrumenti in zaslonom s 10,3 palca ter osrednjim zasonom infozabavnega sistema s diagonalo 10,4 palca in OpenR Linkom z Googlovim Android Automotive 12 sistemom.
Trenutno za predviden le hibridni pogon
Zanimivo je, da so se pri Renaultu odločili za le en pogonski sistem. Gre za znan hibrodini pogon z dvema elektromotorjema (36 kW e-motor in 18 kW visokonapetostni zaganjalnik) in 1,6 litrskim atmosferskim motorjem s 69 kW (94 KM), ki jih povezuje inteligentni sekvenčnim menjalnik brez sklopke z več načini delovanja in baterijo z zmogljivostjo 1,2 kWh. Štiri mehanske stopnje v menjalniku in dve za e-pogon omogočajo kar 14 načinov delovanja za optimizacijo porabe (o 4,6 litrih govorijo pri Renaultu). Renault mu dodaja oznako 145, kar je blizu oznaki moči (v nekdanjih konjih, pri tem pa je zanimivo, da se striktno izogibajo navajanju točne sistemske moči).
Sicer pa je to sistem, ki je znan tudi iz Clia in Capturja (pa še kakšne Dacie). Novost tega pogona je funkcija E-Save, ki omogoča, da voznik prihrani del zaloge eektrične enrgije za zahtevnejše vzpone, pospeševanja ali kratkotrajno vožnjo v mestu brez potrebe po dodatnem obremenjevanju štirivaljnika.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem