V primerjavi z dosedanjimi bo predvsem občutno krajši. A to bo le ena v vrsti sprememb.
Letošnji (nesojeni) avtomobilski salon v Ženevi, ki je odpadel praktično tik pred zdajci, je na nek način simbolično prinesel koronavirus ali bolje rečeno zavedanje, da je epidemija, ki še do danes ne popušča, resnično tu. Verjetno si tedaj večina izmed nas nikakor ni predstavljala, da bodo posledice tako obsežne in tako dolgotrajne. Odpovedani so bili namreč prav vsi največji avtomobilski saloni po Evropi, organizatorji ženevskega salona pa so nato odpovedali organizacijo dogodka v letu 2021.
Zadnje informacije pa sedaj kažejo na to, da bi do organizacije salona, ki običajno poteka v začetku marca, vendarle lahko prišlo, a v spremenjenem formatu.
Po poročanju portala Automotive news Europe naj bi prihodnji salon namesto običajnih dveh tednov trajal vsega tri dni, kolikor je običajno namenjenih predstavnikom sedme sile, hkrati pa bi bil povsem zaprt za splošno javnost. Sam dogodek bi sicer še vedno potekal na isti lokaciji kot do sedaj, in sicer v konferenčnem centru Palexpo.
Odziva proizvajalcev še ni
Organizatorji salona, fundacija GIMS (Geneva International Motor Saloon), je ob tem že pripravila tudi tri različne pakete oziroma koncepte razstavnih prostorov, za katere bi bilo potrebno odšteti med 150.000 in 750.000 švicarskih frankov (139.384 – 696919 evrov), od tega pa bi bilo odvisno, ali bi na razstavnem prostoru gostili od enega pa do štiri avtomobile ter od največ 10 pa do največ 100 predstavnikov medijev.
Nov koncept salona bi morda lahko pripomogel k ponovni oživitvi zanimanja avtomobilskih proizvajalcev za tovrstne dogodke ali pa tudi ne. Udeležbe na salonu zaenkrat ni potrdil še noben proizvajalec, verjetno tudi zaradi slabega priokusa po lanski odpovedi, ki jim je pustila velike stroške in pa že tako zmanjšanja zanimanja za tovrstne dogodke. Vse več proizvajalcev se namreč zadnja leta odloča za predstavljanje svojih novosti na individualnih dogodkih, kjer so razumljivo v središču pozornosti.