To je (najverjetnejši) nov najhitrejši kabriolet na svetu. Gre za predstavnika 'stare šole'

Motorno moč, primerljivo z najbolj zmogljivimi električnimi avtomobili mi bo zagotavljal 6,6-litrski osemvaljnik brez sledov elektrifikacije.

To je (najverjetnejši) nov najhitrejši kabriolet na svetu. Gre za predstavnika 'stare šole' (foto: Hennessey) Hennessey
19. 8. 2022

Sloviti dogodek The Quail, ki predstavlja vrhunec že tako prestižnega dogodka Monterey Car Week je pred vrati, kar posledično pomeni, da nas bodo v prihodnjih dneh avtomobilski proizvajalci in delavnice zasipale s prestižnimi novostmi, o katerih lahko običajni smrtniki le sanjamo. Med prvimi pa je verjetno ena izmed najbolj ekstremnih – in verjetno tudi najdražjih, ki bodo uzrle luč sveta, Hennessey Venom F5 Roadster.

Ameriška delavnica, ki je zaslovela s predelavami ameriških športnih avtomobilov že nekaj let kroji seznam najhitrejših avtomobilov v različnih segmentih, tudi med kabrioleti. Venom GT Spyder je tako že leta 2016 dosegel hitrost dobrih 427 kilometrov na uro, najnovejši avtomobil delavnice, pa bo ta rezultat še precej izboljšal, saj pri ameriški z najnovejšim modelom ciljajo na to, da bi presegli magično mejo 300 milj ali 480 kilometrov na uro.

Preberite še: Češki 'Schumacher' je nazaj na avtocesti. Ga bo policija tokrat ujela? (Video)

F5 Roadster je nadaljevanje modela F5, ki so ga pri Hennesseyju začeli predstavljati že leta 2017, v osnovi pa se oba avtomobila le malo razlikujeta. Oba sta zasnovana na osnovi 'monokoka', školjke iz ogljikovih vlaken, v zadku vozila pa se skriva 6,6-litrski motor z oznako 'Fury', ki ob pomoči dveh turbo puhal proizvede kar 1.817 'konjev' oziroma 1.336 kilovatov moči. Motorna moč se ob tem prenaša zgolj na zadnji kolesni par in preko samodejnega menjalnika z le eno sklopko.

Gre torej za konfiguracijo, ki se je večina uveljavljenih proizvajalcev ne poslužuje več. In enako velja tudi za streho vozila. Ta je namreč povsem na novo zasnovana in hkrati enostavno kot je to le mogoče. Pri Hennesseyju so se namesto zložljive strehe odločili za namestitev trde strehe, ki se na okvir pritrdi le s pomočjo štirih vijakov. Njena teža ob tem znaša le osem kilogramov, po odstranitvi pa jo bo mogoče ali shraniti v etui iz merino volne vzeti s seboj na pot ali pa razstaviti na stojalu, ki ga bo Hennessey kupcem podaril ob nakupu.

Preberite še: Hennessey pripravil odgovor na Bugattijevega Chirona

Nova streha, ki naj bi ponujala odlično toplotno in zvočno izolacijo pa vendarle ni edina novost, ki jo prinaša F5 Roadster. Na novo je zasnovan tudi pokrov motorja. Srednji del tega je izdelan iz posebnega kaljenega stekla, namenjenega reaktivnim letalom. To naj bi se brez težav spoprijemalo s silami, ki jih posredno prinaša zgoraj navedena hitrost, po vrhu vsega pa naj ne bi imelo težav niti s temperaturami do 540 stopinj Celzija.

Hennessey je lansko leto kupcem ponudil F5 Coupe v 24 primerkih, ki so do danes že razprodani. Roadster bo na drugi strani malenkost manj ekskluziven, saj bo izdelanih šest primerkov več, njegova cena pa bo takšna, da bodo ti pred nakupom vseeno dobro razmislili o tem, ali si ga bodo res privoščili. Johnu Hennesseyju bodo morali namreč za vsakega odšteti kar tri milijone dolarjev.