Na predpripravljenih šasijah nastajajo avtodomi, ki omogočajo najrazličnejše stopnje presonalizacije.
Kultura avtodomarstva je v Sloveniji zelo bogata. Nenazadnje lahko na domačih tleh najdemo kar nekaj manjših, domačih proizvajalcev (in kopico navdušencev, ki so si svoje avtodome izdelali povsem sami ter po lastnih želja), pa tudi tujih znamk. A ob vse bolj naraščajočem trendu, popularnosti karavaninga se očitno najde prostor tudi za nova imena, še posebej če ponujajo nekaj svežine in novosti.
Na nedavnem sejmu MOS v Celju je tako ljubljansko podjetje IZA d.o.o. domačim kupcem predstavilo manj znano nemško znamko avtodomov Frankia. A čeprav so za podjetje verjetno slišali le redki, kar ob letni količini dobrih 650 vozil (integriranih, polintegriranih avtodomov in alkovnov) niti ni presenetljivo, gre za znamko z dolgoletno tradicijo, ki sega v leto 1960, ko je na ceste zapeljalo njihovo prvo vozilo.
Od slabih 100.000 evrov dalje
Kot poudarjajo pri zastopniku znamke gre za vozila, ki omogočajo veliko individualizacije, saj lahko bodoči kupci ravno zaradi majhne proizvodnje prilagajajo izbiro materialov oziroma lesa, različne barvne kombinacije, pa tudi prilagajanje tlorisov. Teh bo v ponudbi kar nekaj, saj za osnovo vozil skrbijo dvoosne šasije znamke Fiat in pa troosne šasije proizvajalca Mercedes-Benz, pri čemer je za slednje že potrebno imeti vozniški izpit C-kategorije.
Salon za prodajo novih avtodomov bodo pri ljubljanskem salonu odprli v Kamniku, tam pa si bo sprva mogoče ogledati dva avtodoma in sicer Frankia 740 BD in pa Frankia 740 GD, oba izdelana na platformi znamke Fiat. Sicer pa bo nov avtodom mogoče dobiti za od 92.000 pa vse do 200.000 evrov, odvisno od želja in zahtev kupcev.
Preberite še:
- Rabljeni avtomobili: Kako in kakšen avtodom kupiti? (vsi odgovori na enem mestu)
- 'Ženo peljite na TAKŠEN dopust, in večno vam bo hvaležna' (piše zadovoljna žena)