Usoden naj bi bil trk na dirkališču Fuji, s tem pa se tik pred proizvodnjo poslavlja še ena 'specialka', cestna izvedba dirkalnika LMDh.
Novi elitni razred vztrajnostnih dirkalnikov serije WEC, poimenovan LMDh bo očitno znova povečal popularnost dirkanja na najvišji ravni dirkanja v Le Mansu, za zanimanje pa je na začetku poskrbel tudi z zahtevo, da avtomobilski proizvajalci izdelajo omejeno serijo avtomobilov, primernih za cestno rabo, A po tem, ko sta Peugeot in Porsche odpovedala izdelavo svojih vozil, malo verjetno pa je, da bodo svoje primerke zaradi sprememb v pravilniku izdelali tudi ostali proizvajalci, so sedaj program cestnega avtomobila odpovedali še pri Toyoti.
Japonci so lansko leto zakamuflirano izvedenko vozila preizkusili v Le Mansu, tik pred zdajci pa je iz Japonske prišla informacija, da naj bi se vodstvo znamke odločilo in nepričakovano prekinili nadaljnji razvoj. Razlog za to naj bi bila nedavna nesreča na dirkališču Fuji, kjer naj bi testni avtomobil celo zagorel, pri tem pa utrpel precejšnjo škodo. Razvoj dirkalne izvedbe naj na drugi strani ne bi bil ogrožen.
Še več, Toyota je svoj dirkalnik uspešno preizkusila na nedavnih testiranjih na belgijskem dirkališču Spa-Francorchamps, kjer naj bi dirkalnik s hibridnim pogonskim sklopom in močjo preko 1.000 'konjev oziroma 736 kilovatov pokazal več kot odlično formo, zaradi česar naj nastop na avgustovski dirki v Le Mansu ne bi bil ogrožen. Kakšna bo usoda cestnega avtomobila, ki naj bi bil med drugim opremljen tudi z odstranljivo streho, pa bo pokazal čas.
Preberite še:
- Toyotin hiperšportnik v Le Mansu prvič okusil dirkaški asfalt (video)
- Toyotin koncept, ki premore kar 1.000 'konjev'!
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"