Tu je razlog za zamudo še druge izvedbe Porsche Taycan-a

31. 8. 2020 | Jure Šujica
Deli

Zaradi sprememb se v podjetju ne vznemirjajo, temveč le z zadovoljstvom čakajo konec fiskalnega leta.

Porschejev 'proces' predstavitve modela Taycan je bil verjetno eden izmed najbolj dolgotrajnih tovrstnih 'procesov' v zgodovini avtomobilske industrije. Več kot dve leti je trajalo od tedaj, ko so se v javnosti pojavile uradne fotografije tedaj še koncepta, za katerega se je kasneje izkazalo, da je praktično enak serijskemu vozilu, pa do njegove dejanske predstavitve. S tem pa je pri kupcih dobil tudi pozornost, ki so si je pri Porscheju le želeli.

Taycan je takoj naletel na navdušenje potencialnih strank, posledično pa tudi karavanska izpeljanka, ki jo je Porsche kot koncept pod imenom Mission E Cross Turismo predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2018. Ta naj bi luč sveta (najverjetneje pod imenom Taycan Cross Turismo) uzrl ob koncu letošnjega leta, vendar pa je sedaj postalo jasno, da do tega ne bo prišlo.

Koronavirus ni povzročil velike škode

Razlog za takšno odločitev pa je po besedah Oliverja Blumeja še vedno veliko zanimanje za limuzinsko izvedbo, ki tudi v trenutni situaciji še vedno ne usiha. Še več, prodajne številke prvega izključno električnega avtomobila znamke so (ob odlični prodaji novega 911) takšne, da bo Porscheju uspelo doseči načrtovan dobiček. Nenazadnje je Porsche je bil zaradi odlične prodaje na kitajskem trgu Porschejev zaslužek v prvi polovici leta večji, kot pri katerikoli drugi evropski znamki.

Novinec v Porschejevi paleti bo tako luč sveta uzrl šele v začetku prihodnjega leta, kar pomeni, da je moč pričakovati tudi zamik začetka prodaje. A Blumeja to nikakor ne skrbi, saj, kot je pojasnil v izjavi za javnost, s tem podjetje ne bo utrpelo nikakršne škode, pač pa bodo le 'optimizirali proizvodni načrt'.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem