Filozofija oddelka M je bolj kot zasnovi AMG bližje Audijevi in njihovemu oddelku RS.
Mercedes-Benz je nedavno precej prahu dvignil z razkritjem nove generacije modela C 63 AMG, ki je v skladu z napovedmi opremljen zgolj z dvolitrskim štirivaljnikom (in dodatnim elektromotorjem). Tako so dokončno potrdili, da z zmanjševanjem motornih prostornin ter številom valjev v termičnih motorjih mislijo še kako resno. Ta praksa se bo namreč v prihodnje nadaljevala tudi pri drugih modelih.
Preberite še: Tu je najbolj pričakovani BMW M! Da, ima šeststopenjski ROČNI menjalnik!
Prvi se je na potezo Mercedesa odzval Audi, kjer so razkrili, da ostajajo zvesti šest- in osemvaljnim motorjem, sedaj pa je žogica po razkritju nove generacije modela M2 padla še na stran BMW. In če je kdo mislil, da bodo sledili Mercedesu, ne pa Audiju, se je pri tem še kako zmotil. Vsaj v oddelku M imajo namreč drugačne namene.
Elektrika vseeno prihaja, ampak ...
Kot je za portal CarBuzz nedavno pojasnil vodja omenjenega oddelka Franciscus van Meel, športna divizija BMW, ki mimogrede letos praznuje svoj 50. rojstni dan, v svoje kreacije ne misli uvrščati niti treh- niti štirivaljnih motorjev. Osnova za njihove športne avtomobile še naprej ostaja trilitrski šestvaljnik, ki si ga delijo modeli M2, M3 in M4, medtem ko dražji modeli še naprej 'nosijo' osemvaljne motorje.
Ob tem je treba omeniti, da je M2 najverjetneje zadnji predstavljeni model oddelka M, ki bo uporabljal motor z oznako S58 brez elektrifikacije. Tej bodo namreč najverjetneje podvrženi vsi prihodnji pogonski sklopi, tudi tisti pa ne bodo ponujali manj valjev kot do sedaj. Oddelek M se sicer popolni elektrifikaciji ne izmika, kar dokazujejo tudi z modeli, kot so iX 60M, XM in pa i4 M50.