Iz Rusije odhajajo tudi evropski dostavniki, znano je, kateri

Pri koncernu Stellantis so se zaradi ruske invazije na Ukrajino odločili za selitev proizvodnje v Francijo in Veliko Britanijo.

Vse bolj se kažejo negativni vplivi ruske invazije na Ukrajino na avtomobilsko industrijo in nekatere proizvajalce, ki so imeli tam pomembne trne deleže in proizvodne zmogljivosti. Med tistimi, ki se vsaj delno umikajo z ruskega trga, je tudi koncern Stellantis, ki bo zaradi trenutnih razmer del proizvodnje lahkih gospodarskih vozil v tovarni Kaluga prenesel v Zahodno Evropo.

Poleg tega bodo po besedah izvršnega direktorja Carlosa Tavaresa zamrznili načrte za nove investicije v Rusiji. Trenutno so prekinili vse uvozne in izvozne tokove s to državo, medtem ko so še v januarju načrtovali, da bo zaradi velikega povpraševanja po dostavnikih na zahodnoevropskih trgih, prav Rusija izvozno vozlišče. Tak bi iz tovarne v Kalugi, ki jo Stellantis upravlja skupaj z Mitsubishijem, do evropskih kupcev prihajale dodatne količine Peugeotovih, Oplovih in Citroenovih dostavnikov.

Preberite še: Kriza v Ukrajini: bodo posledice še hujše kot po Covidu? Pri Volkswagnu v skrbeh...

Pri Stellantisu navajajo, da bosta tovarni v francoskem Hordainu in britanskem Lutonu v Angliji brez večjih težav nadomestili količine, ki so jih v Kalugi izdelovali za izvoz. Tovarna v Kalugi ima letno zmogljivost 125.000, lahka gospodarska vozil so za takratno francosko skupino PSA začeli izdelovati v začetku leta 2018.  Odločitev za rusko proizvodnjo je bila v skladu s strateškim načrtom, s katerim je skupina na tamkajšnjem trgu ponuditi vozila po konkurenčnih cenah okrepiti sodelovanje z ruskimi dobavitelji.

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec

Sneg je pobelil tudi južni dalmatinski otok