Nov motor bo v osnovi precej podoben Urusovemu, vendar pa bo najverjetneje ponujal precej več moči. A le pri najvišjih motornih vrtljajih.
Lamborghini čakajo v prihodnjih letih številni izzivi, dva izmed največjih pa sta predstavitvi prihodnje generacije obeh športnih kupejev, modelov Aventador in Huracan. In če se je o slednjem v zadnjem letu že precej govorilo, predvsem v povezavi s pogonskim sklopom, ki bo na veselje številnih bencinskih navdušencev bencinsko gnan in z 12 valji – a ob pomoči elektrike, o Huracanovem nasledniku ni bilo veliko govora.
Preberite še: Lamborghini: takšne so njihove želje in načrti v povezavi s klasičnimi motorji
Manjši izmed obeh bratov bo namreč v proizvodnji vztrajal tudi prihodnje leto, naslednika pa naj bi predvidoma dobil leta 2024. To pa posledično pomeni, da je avtomobil že globoko v razvojnem procesu in da bo kmalu prišlo do razkrivanja podrobnosti. Eno izmed njih je (ohlapno) razkril glavni inženir italijanske znamke Rouven Mohr, ki je pred tedni razkril, da bo imel novinec pod motornim pokrovom hibridni pogonski sklop z 'med šest in 12 valji'.
Po zadnjih informacijah portala Motor Trend, ki se sklicuje na neimenovane vire, bo naslednja generacija Huracana v primerjavi s sedanjo izgubila dva valja, kar pomeni, da jih bo pod zadnjim pokrovom hrumelo le še osem. Bo pa zato ponujal še pomoč elektromotorja, ki bo postavljen med motor in menjalnik (zaporedni hibrid) in pa dveh turbo puhal. Tu pa zadeva pravzaprav postane zares zanimiva.
Avtomobil bo namreč ponujal eno izmed največjih turbo lukenj, saj naj bi se po poročanju Motor Trenda vključili šele pri 7000 motornih vrtljajih na minuto in naj bi nato moč zagotavljali vse do elektronske blokade motorja 3000 vrtljajev višje. To posledično pomeni, da bo Huracan v prihodnji generaciji lahko ponujal še precej več moči kot aktualna generacija. Vprašanje o tem, kako se bo moč prenašala na sprednja oziroma vsa štiri kolesa, ostaja za zdaj še odprto.
Preberite tudi: Poleg klasičnega še vozniško dovoljenje za superšportne avtomobile? Nova zakonodaja v pripravi
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?