Še posebno pozornost so namenili zunanji podobi avtomobila.
Prvenstvo Porsche Mobil 1 Supercup je verjetno eno izmed najbolj prepoznavnih avtomobilskih tekmovanj na svetu, v katerih se med seboj tekmovalci merijo s povsem enakimi dirkalniki. Hkrati pa ima omenjeno tekmovanje tudi precej dolgo tradicijo. V letošnji sezoni, ki sicer šteje osem dirk, bo namreč prvenstvo praznovalo že svojo 30. obletnico, ki pa so se jo pri Porscheju odločili praznovati s prav posebno izdajo svojega športnega modela 911 GT3.
A preden bi pomislili, da gre za novo posebno izdajo avtomobila, ki bi si ga morda želeli imeti v svoji zbirki, naj poudarimo, da gre zgolj za unikaten primerek športnika, ki ga bodo uporabljali v promocijske namene. Nenazadnje bi bila serijska proizvodnja, pa če tudi bi zajemala zgolj nekaj (deset) primerkov najverjetneje preveč zahtevna in zamudna, da bi se jo lotili. Čeprav je GT3 'Sonderwunsch' pod motornim pokrovom ostal povsem serijski, prinaša namreč kar nekaj zanimivih podrobnosti.
Te se začnejo že na zunanjosti. Večbarvna karoserija je namreč odeta v kar osem različnih barv, pri čemer pa pri Porscheju niso ubirali bližnjic in z uporabo folije zadeve poenostavili. Namesto tega so avtomobil dejansko odeli v osem različnih barv. Nato so mu z zlato barvo na vrata nanesli številko 30 in pa imena vseh 29 dosedanjih prvakov tekmovanja. Ta se nahajajo na zadnjem odbijaču, ki je tako postal nekakšna 'stena slavnih'. Zlato barvo so nato zaščitili z brezbarvnim lakom, ki bo skrbel za njeno zaščito.
Preberite še: Festival hitrosti Goodwood - Goodwood vedno znova izpolni pričakovanja in jih zna nadgraditi
Enako velja tudi za notranjost, kjer je mogoče videti različne dekoracije, povezane z obletnico. Tako se številka 30 s pripisom 'Years Porsche Supercup' pojavlja na okrasnih letvicah armaturne plošče, enak motiv pa je vtisnjen v vzglavnik športnega sedeža. Ta je izdelan iz ogljikovih vlaken ter oblečen v kombinacijo usnja in pa tekstila v črno-beli barvi s karo vzorcem, ki krasi osrednji del naslonjala ter sedalnega dela sedeža.
Kot rečeno bo avtomobil vsaj na začetku služil kot promocijski primerek, zaradi česar naj bi ga redno videvali na dirkah omenjenega tekmovanja, za njegovim volanom pa naj bi se zvrstili številni znani in pa (nekdanji) dirkači tekmovanja. Po koncu njegove 'delovne dobe', morda že ob koncu letošnjega leta pa bo najverjetneje romal v Porschejev muzej - ali pa v roke kakšnega zbiratelja z dovolj debelo denarnico.