Uradno: Bugatti in Rimac pod eno streho-a ne kot eno podjetje! Kaj prinaša povezovanje?

Novo podjetje se bo imenovalo Rimac-Bugatti, v ozadju po pričakovanjih tudi Porsche. A do prevzema vseeno ni prišlo

Uradno: Bugatti in Rimac pod eno streho-a ne kot eno podjetje! Kaj prinaša povezovanje? (foto: Bugatti) Bugatti
5. 7. 2021

Hrvaškemu podjetju Rimac je uspel nov veliki met. Po nedavni predstavitvi novega električnega športnika, dva milijona evrov vrednega modela Nevera je namreč po mesecih ugibanj in špekulacij tudi uradno prišlo do združitve avtomobilske znamke iz Svete Nedelje blizu Zagreba in legendarne francoske znamke. Kaj torej združitev obeh podjetij prinaša?

Čeprav so bili viri, ki so v zadnjih mesecih v javnost posredovali različne neuradne informacije dobro obveščeni o dogajanju v Zagrebu in Molsheimu, pa je ključen podatek vseeno izostal. Navkljub pričakovanju, da bo Mate Rimac kupil leta 1909 ustanovljeno znamko, do tega ni prišlo. Namesto tega bo Bugatti iz Volkswagnovih rok prešel pod okrilje Porscheja, Bugatti in Rimac (kjer ima Porsche 24-odstotni lastniški delež) pa bosta ustvarila novo skupno podjetje Rimac-Bugatti, v katerem bi imel Rimac nekoliko večji, 55-odstotni lastniški delež.

Znotraj novega podjetja bo tako potekal razvoj novih športnih avtomobilov prihodnje generacije, s čimer bodo pri Bugattiju začeli uresničevati leta 2019 izraženo željo o postopnem prehod na elektriko – pa čeprav zaradi butične proizvodnje evropska zakonodaja tega od njih ne zahteva. Francosko podjetje naj bi ob tem v novo zvezo doprineslo lastne izkušnje iz proizvodnje maloserijskih vozil in svojo prodajno zvezo, Rimac pa znanje in izkušnje na področju električnih pogonskih sklopov.

Sedež novega podjetja bo sicer v Zagrebu, proizvodnja skupaj razvitih avtomobilov pa bo potekala v Bugattijevi tovarni v Franciji. Ob tem je Rimac zanikal, da Bugatti načrtuje predstavitev novega modela, osnovanega na Neveri, dejal pa je, da bo Bugatti prvi električni avtomobil predstavil že v prihodnjih nekaj letih – kar pa naj ne bi pomenilo takojšnega prehoda na električno mobilnost.

»To so resnično razburljivi časi v kratki, a burni zgodovini znamke Rimac, saj sodelovanje obeh znamk dviguje stvari na povsem nov nivo. Vedno sem imel rad avtomobile, pri Bugattiju pa lahko vidimo, kam ta strast vodi. Ne morem vam povedati, kako nadušen sem nad potencialom, ki ga prinaša združitev znanj, tehnologije in vrednot obeh podjetij,« je dejal 33-letni Mate Rimac.

Preberite še: