Mnenje tamkajšnjega finančnega ministra je, da bodo tudi po letu 2035 še vedno obstajal prostor za klasične motorje.
Poslanci Evropskega parlamenta so, kot je znano, v zadnjem obdobju močno naklonjeni ideji, da bi v Evropski Uniji po letu 2035 povsem prepovedali prodajo novih avtomobilov s termičnimi motorji, ne glede na vrsto goriva, ki bi ga uporabljali. Predlog namreč predvideva uporabo izključno električnih avtomobilov, s čimer se velik delež proizvajalcev, pa tudi nekatere države članice EU odkrito ne strinjajo.
Preberite še: AVK o dvigu cen goriv in uvedbi regulacije cen: na dvig ni vplivala zgolj višja cena surove nafte
Med glasnejšimi nasprotniki predloga EU je tudi nemška avtomobilska industrija, ki sicer velja za eno bolj naprednih na področju vseh vrst alternativnih pogonov. Sedaj pa se je v zvezi s to zadevo oglasil tudi nemški finančni minister, Christian Lindner, ki je dejal, da Nemčija ne bo sledila zahtevam Evropske Unije na tem področju.
Lindner je bil namreč govorec na včerajšnjem srečanju nemške industrije, kjer je dejal, da bodo tudi po letu 2035 še vedno obstajale nekatere niše za termične motorje, zaradi česar je prepoved prodaje tovrstno gnanih avtomobilov napačna. Posledično Nemčija, največje evropsko avtomobilsko tržišče, ne bo podprla predloga Evropskega Sveta, ko bo prišlo do glasovanja na nivoju držav članic. Ob tem je sicer dejal, da bo Nemčija kljub temu (p)ostala največje evropsko tržišče za električne avtomobile.
Nemška avtomobilska indstrija je sicer že dlje časa nekoliko razdeljena na tem področju. Medtem ko se na eni strani pojavljajo zagovorniki novih tehnologij in pa načrti, po katerih bi ukinili termične motorje, se na drugi strani pojavljajo rešitve na področju sintetičnih goriv in pa vodika kot čista vira goriva za tovrstne agregate. In prav omenjene rešitve so najverjetneje tiste, zaradi katerih Lindner nasprotuje poplni prepovedi.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj