Volkswagen bo rezal: v Evropi se poslavlja kar 60 odstotkov modelov

Prioritete znamke se bodo očitno v prihodnjih letih močno spremenile.

Volkswagen bo rezal: v Evropi se poslavlja kar 60 odstotkov modelov (foto: Volkswagen) Volkswagen
6. 4. 2022

Modelna paleta nemškega avtomobilskega proizvajalca Volkswagen je verjetno ena največjih na svetu. To ob dejstvu, da koncern velja za enega največjih na svetu seveda ne preseneča, a dejstvo, da zgolj v Sloveniji ponujajo kupcem kar 15 različnih modelov in njihovih izpeljank (T-Roc in T-Roc Cabrio sta tako v ponudbi vodena kot ločena modela, takih primerov pa je več) v nešteto kombinacijah opreme ter motorjev, je precej pomenljivo.

Preberite še: Nujen vpoklic za približno 118 tisoč avtomobilov zaradi nevarnosti požara

Hkrati je ob tem potrebno poudariti, da Volkswagen na različnih trgih ponuja različne modele, prilagojene lokalnim potrebam, zaradi česar je 'svetovna' modelna paleta še precej bolj obsežna. A to se bo očitno že zelo kmalu. To je v nedavni izjavi za časnik Financial Times potrdil tudi glavni finančnik Volkswagna, Arno Antlitz.

Od kvantitete h kvaliteti

Če je še pred nekaj leti veljalo, da želijo pri Volkswagnu maksimizirati število prodanih avtomobilov, pa se bodo sedaj usmerili v drugo smer. „Ključni cilj ni rast (prodaj). Namesto tega se (bolj) osredotočamo na kvaliteto naših vozil in dobiček od prodaje in manj na količine prodanih vozil ter tržni delež,“ je dejal Antlitz.

Omenjeni načrt naj bi po besedah časnih predstavljal napoved velikih sprememb v avtomobilski industriji, brez dvoma pa gre za velike spremembe na nivoju znamke. Ta je v skladu z zahtevami Evropske Unije že pred časom napovedala zmanjševanje ponudbe motorjev z notranjim zgorevanjem, sedaj pa bo sledilo še občutno zmanjšanje števila modelov v ponudbi.

Na ravni koncerna tako Volkswagen z vsemi sedmimi znamkami trenutno v Evropi ponuja kar preko 100 različnih modelov avtomobilov, 60 odstotkov izmed njih pa naj bi se jih v prihodnjih letih poslovilo. Ukinjanje nekaterih modelov se je sicer že pričelo. Tako so pri Audiju že napovedali ukinitev modelov A1 in Q2 (z razlogom usmeritve pozornosti k dražjim modelom), Volkswagen je ukinil limuzinskega Passata, očitno pa bodo pravi rezi šele prišli.