So v Wolfsburgu poslušali kritike na račun električnega pionirja?

Prenova Volkswagna ID.3 je obsežnejša, kot se zdi na prvi pogled, več sprememb je v notranjosti kot na zunanjosti.

Prvi Volkswagnov povsem električni avtomobil je bil doslej uspešen tudi na slovenskem trgu, kajti v prvi generaciji je v elektrificirani avtomobilski svet zvabil 555 kupcev. To je številka, na katero so pri uvozniku Porsche Slovenija ponosni in jih navdaja z optimizmom, da se bo uspešna zgodba najbolje prodajanega Volkswagnovega električnega avtomobila nadaljevala tudi z drugo generacijo oziroma po osvežitvi.

Pri Volkswagnu so prenovo ID.3 izpeljali skladno s časovnico in so menda upoštevali številne predloge uporabnikov ter jih pretvorili v izboljšave in obogatitev serijske opreme. Poleg tega so bili na delu tudi avtomobilski lepotni kirurgi, ki so nekoliko preoblikovali predvsem sprednji del in ga uskladili s podobo večjih bratov iD.4 in ID.5.  Volkswagnovi strategi si namreč želijo, da bi ID.3 kupcem prirasel k srcu podobno kot zdaj že legendarni Golf, ki počasi prehaja v jesen svojega avtomobilskega življenja.

Vizualni videz celote je s prenovo postal bolj izrazit in dinamičen. Medtem ko je bil prej pomemben element optično podaljšanje vetrobranskega stekla z vsaj nakazano enoprostorskim videzom, je zdaj poudarjen pokrov motorja, medtem ko pretočne odprtine za zrak v širšem sprednjem odbijaču prinašajo minimalne aerodinamične izboljšave. Preoblikovana so tudi platišča, zadnje luči so zdaj raztegnjene v širino, vse skupaj pa je začinjeno še z nekaj novimi karoserijskimi barvami.

Notranjost zdaj izpolnjuje pričakovanja tudi bolj razvajenih Volkswagnovih kupcev. Medtem ko je kakovost plastike že na začetku naletela na kritike, so zdaj na oblogah vrat in na spodnjem delu armaturne plošče mehkejši materiali, ki jih spremljajo površine z umetnim usnjem in okrasnimi šivi ter ​​srebrne črte na zračnikih. V notranjosti je veliko recikliranih materialov in nič takšnih, ki bi bili živalskega izvora. Poleg tega kupci lahko izbirajo tri različne vrste prednjih sedežev, ki se  razlikujejo tako po obliki kot tudi po funkcionalnosti oziroma možnostih nastavitev.

Novi ID.3 je opremljen z najnovejšo generacijo programske opreme, ki izboljšuje sistemsko zmogljivost in omogoča brezžično prejemanje posodobitev. Po novem je v serijski opremi zaslon z 12-palčno (30,5 cm) diagonalo, ki je nekoliko usmerjen proti vozniku, voznikom in potnikom je v pomoč tudi inteligentni e-načrtovalnik poti, ki med drugim omogoča enostavnejše in udobnejše polnjenje baterije.

Pogonu še vedno služi zgolj en električni motor, ki razvije 150 kilovatov (204 KM) in električnega Volkswagna z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro požene v 7,4 oziroma 7,9 sekunde. Razlika nastane v odvisnosti od zmogljivosti baterije; osnovna lahko shrani 58 kilovatnih ur elektrike in jo je mogoče polniti z enosmernim tokom do 120 kilovatov. V tem primeru ima ID.3 pet sedežev, pri večji bateriji s 77 kilovatnimi urami, ki jo je mogoče oskrbovati s polnilno močjo do 170 kilovatov, je v notranjosti prostor za štiri potnike, prihodnje leto bo tudi v tej izvedbi pet sedežev.

V bližnji prihodnosti naj bi bila na voljo še baterija z zmogljivostjo 45 kilovatnih ur, sredi prihodnjega leta pa tudi bolj športno zasnovani ID.3 GTX. Osnovni ID.3 pri slovenskih trgovcih stane 43.232 evrov, za izvedbo z močnejšo baterijo pa je treba odšteti 49.112 evrov. Obe ceni je mogoče oklestiti z državno subvencijo za električne avtomobile.

Preberite še: Kdo kroji vrh evropskega trga avtomobilov? Ta avto se ne pusti vreči s prestola

Ta dva električna avtomobila sta si pod kožo praktično enaka. Kako pa je v praksi?

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol