Gre za največjo naložbo na področju industrije v Španiji.
Volkswagen, tako kot bolj ali manj vsak avtomobilski koncern, svojih proizvodnih in razvojnih obratov ne razdeljuje po znamkah, pač pa naloge razdeljuje tako, da vsak kompleks skrbi za razvoj ali izdelavo rešitev oziroma vozil za več znamk. In tako bo očitno Španija, sicer dom Seata v prihodnje očitno pomemben center za razvoj ter izdelavo manjših električnih avtomobilov – še posebej po zadnji naložbi.
Preberite še: Cupra četrto obletnico obeležuje s pomembno napovedjo
Največji državi Pirinejskega polotoka so namreč pri Volkswagnu namenili kar deset milijard evrov, denar pa bo namenjen (med drugim) izgradnji 'Gigatovarne' v Valenciji. Tam bodo namreč proizvajali baterijske sklope za potrebe obstoječih tovarn v Pamploni in Marotelliju. Kot pojasnjuje Herbert Diess, prvi mož koncerna Volkswagen gre za največjo investicijo v gospodarstvo v zgodovini Španije.
Nova tovarna bo tako stala na področju, velikem 200 hektarjev, njena gradnja pa se bo pričela prihodnje leto. Popolnoma funkcionalna naj bi nato postala do leta 2030, ko bo v njej delo dobilo kar 3.000 delavcev. Proizvodnja baterij se bo medtem pričela že nekaj let prej in sicer leta 2026. Ob tem bodo vse redke minerale za proizvodnjo pridobivali v bližnji okolici, električno energijo pa naj bi v celoti pridobivali iz obnovljivih virov. Projekt bo sicer Volkswagen izpeljal s pomočjo več partnerjev.
Kot rečeno bosta obe španski tovarni skrbeli za proizvodnjo električnih avtomobilov koncerna, ob tem pa je že znano, o katerih avtomobilih je govora. Gre za naslednike Volkswagna Up!, Škode Citigo-e iV in pa Seata Mii Electric. Vlogo prvega bo prevzel novinec, ki ne bo narejen na osnovi septembra predstavljenega koncepta ID. Life, kot bi morda pomislili. Bo pa zato Seatov model podoben konceptu UrbanRebel.