Za to skrbi poseben del računalniškega vezja, ki naj bi bil v prihodnje vse bolj priljubljen.
Vrtenje prevoženih kilometrov je ob prikrivanju porekla vozila in morebitnih poškodb zaradi prometnih nesreč ena izmed največjih težav na področju prodaje rabljenih vozil. Ocene tega, koliko rabljenih vozil s prirejenimi kilometri se vsako leto proda znotraj Evropske unije, so različne, deleže pa predstavljajo dvomestne številke.
Prirejanje kilometrov namreč v osnovi velja za enega najbolj preprostih posegov v avtomobil, hkrati pa na ta način prodajalci lažje zahtevajo višjo ceno. Novi kupec posledično nima več prave slike o stanju avtomobila, niti o tem ne, kdaj bi moral opraviti potrebne servise. Številne države se zato s takšnimi prekrški soočajo, kot vedo in znajo, leta 2017 pa je zakonodajo na tem področju začela urejati tudi Evropska unija.
Preberite še: Je avtomobilska industrija končno prišla iz krize? Tu so razlogi za optimizem
Uredba EU 2017/1151 proizvajalcem zapoveduje, da mora biti podatek o številu prevoženih kilometrov od leta 2017 varno shranjen pri vseh novih modelih avtomobilov, od leta 2018 pa pri vseh novih modelih vozil. Vendar je teorija eno, praksa pa drugo. Pri večini novih vozil je ta podatek preslabo zaščiten, na 'črnem trgu' pa vam ga bodo brez večjih težav s posebno programsko opremo v nekaj trenutkih prilagodili za nekaj deset evrov.
Svetli izjemi na tem področju sta po poročanju nemškega avtomobilskega kluba ADAC Volkswagen Golf osme generacije in zadnja generacija Audija A3. Oba avtomobila imata namreč računalniška vezja s tehnologijo HSM (Hardware Secure Module), ki podatek o prevoženih kilometrih zakodira in tako oteži nepooblaščene posege oziroma modifikacije v sistemu.
Omenjeno tehnologijo Audi uporablja tudi v dražjih avtomobilih, po letu 2023 pa naj bi jo Volkswagen začel uporabljati tudi v vseh svojih novih modelih vozil. Omenjena avtomobila naj bi bila sicer tudi med bolj zaščitenimi proti zlorabi brezkontaktnih ključev in posledično krajam.