Vse je še odprto, tudi usoda novomeške tovarne

Pri jubilejnih tridesetih še ni znano, kakšna bo prihodnost Renaultovega Twinga oziroma ali bo sploh dobil naslednika.

Ozračje za majhne avtomobile z bencinskimi motorji postaja vse bolj naelektreno. Zaradi strožjih predpisov glede emisijskih standardov in varnostne opreme postajajo vse dražji, ali pa popolnoma izginejo s trga, ker so cenovno preblizu za številko večjim modelom.

V tej druščini se je znašel tudi Renault Twingo, ki letos praznuje 30. rojstni dan, ob jubileju pa se zdi, da je že postavljen na stranski tir. Aktualna tretja generacija s petimi vrati je na trgu od septembra 2014 in je v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu do leta 2021 nastajala skupaj s Smartom Forfour, ki so ga v novi generaciji preselili na Kitajsko.

Leta 2019 je bil Twingo deležen prenove, od takrat pa se je ponudba motorjev močno zredčila, ostala sta samo osnovni bencinski trivaljnik z 48 kilovati (65 KM) in električna različica E-Tech s 60 kilovati (82 KM). Že dalj časa Twingo ne dosega prodajnih številk, ki si jih želijo pri Renaultu, zato je vprašanje, kakšna bo njegova usoda, še odprto.

To je  v intervjuju za portal motor1.com potrdil novoimenovani šef znamke Renault Fabrice Cambolive, ki je dejal, da morajo na novo izumiti ponudbo tega segmenta, v katerem v Evropi ni tako veliko modelov.

Zato Twingo in še posebej Twingo EV opravljata svoje delo, po drugi strani pa se je pojavilo veliko novih trendov. To pomeni, da bi potrebovali avtomobil, ki je prilagojen mestu in vključuje vse nove možnosti povezljivosti. Obstaja področje, ki ga je treba raziskati in za zdaj je  še odprto, kakšna bo usoda Twinga. Je pa jasno, da gre za segment, v katerega je treba uvesti nekaj inovacij, je dodal Cambolive.

Preberite še: Ta legendarni malček dobiva nov obraz! Izjemno priljubljen je tudi pri nas ...

Od najmanjšega pa do (trenutno) največjega. Morda vas zanima tudi, kako se obnese novi Renault Austral:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol