Znani so finalisti za Slovenski avto leta 2021, to pa je avtomobil, ki zaenkrat vodi v skupnem seštevku

Glasov publike je bilo letos občutno več, kot v prejšnjih letih, boj za prvo mesto pa je bil najbolj tesen v zgodovini.

1. 12. 2020

Izbor za Slovenski avto leta 2021 je vstopil v novo fazo. Glasovanje bralcev, poslušalcev in gledalcev posameznih medijev se je končalo minuli petek, prešteti pa so bili tudi vsi glasovi, ki so prišli po pošti in preko spleta. Teh je bilo še precej več, kot v minulem letu, saj je glasove oddalo kar 25.279 bralcev, medtem ko se je glasovanja za Slovenski avto leta 2020 udeležilo 21.388 glasovalcev in zmago namenilo Renaultu Cliu.

Letošnji zmagovalec po izboru bralcev je tako Škoda Octavia, a je bilo štetje glasov vse do zadnjega izredno napeto.

Vsak medij je namreč po seštevku glasovnic bralcev petim avtomobilom z največ glasovi namenil šest, štiri, tri, dve ali eno točko, pri čemer pa sta imela po tej fazi tekmovanja Škoda Octavia in Volkswagen Golf povsem enako število točk. Zmagovalca po izboru bralcev smo tako dobili šele po seštevku vseh glasov skupaj, pri čemer je Octavia prejela največ glasov

Octavia in Golf se tako v finale podajata s popotnico šestih in štirih točk, preostali trije finalisti pa so Peugeot 2008 s tremi točkami, Hyundai Tucson z dvema točkama in pa Renault Captur z eno točko popotnice za finale.

Sicer pa v letošnjem izboru za Slovenski avto leta sodeluje devet medijev, poleg Avto magazina še Delo (Slovenske novice), Dnevnik (Nedeljski dnevnik), Evo magazin, Komotar minuta, Motorevija, Siol, Val 202 (Avtomobilnost) in pa Večer.

V sklopu glasovanja ste bralci revije in spletne strani Avto magazin oddali 2.982 glasov, pri čemer pa je z naskokom največ glasov osvojil novi Volkswagen Golf (608 glasov), druga je bila Škoda Octavia (449 glasov), tretji Peugeot 3008 (320 glasov), četrti Renault Captur (267 glasov), na peto in zadnje mesto, ki vodi v finale pa se je uvrstil Volkswagen ID.3 z 233 glasovi.

V prvem delu tekomovanja, v predizboru je sodelovalo 18 vozil, točke za vstop v finale (in uvrstitev med prvo peterico v kateremkoli mediju) pa je prejelo le osem vozil, poleg peterice finalistov še Audi A3 (ki je uvrstitev v finale zgrešil le za las), Seat Leon in pa Volkswagen ID.3.

Izbor za Slovenski avto leta se torej seli v sklepno fazo, v kateri bomo sodelujoči mediji med vsemi petimi finalisti izbrali tistega, ki bo prejel naziv Slovenski avto leta 2021. 

Veliki finale, torej končni izbor, ko bodo svoje glasove tudi uradno podelili še novinarji medijev, ki sodelujejo v izboru, pa bo kot običajno drugo leto.

Natančneje devetega januarja zvečer, ko bo na prvem programu TV Slovenija na sporedu tudi oddaja Slovenski avto leta, kjer bodo mediji uradno in pred kamerami podelili glasove finalistom in tako tudi izbrali Slovenski avto leta 2021, ki bo nasledil Renaultovega Clia. 

Zaradi omejitev NIJZ je bilo vodstvo izbora prisiljeno odpovedati letošnje druženje z bralci, poslušalci in gledalci na sklepnih testnih vožnjah, ki smo jih želeli kot zadnja leta organizirati na AMZS poligonu na Vranskem. Vsem, ki ste se prijavili se seveda opravičujemo, toda gre za višjo silo. Seveda pa upamo, da bomo dogodek v enakem obsegu kot v minulih dveh letih znova lahko organizirali že prihodnje leto, ko bo potekal jubilejni 30. izbor za SLovenski avto leta.