Ljubitelji električnih avtomobilov že dve leti nestrpno pričakujejo prihod prvega električnega limuzinskega Audija. Novembra leta 2018 je podjetje je iz Inglostadta na salonu v Los Angelesu predstavilo atraktivno študijo e-tron GT, ki naj bi luč sveta v serijski podobi ugledala že lansko leto, do česar pa naposled ni prišlo. E-tron GT je tik pred vrati, s prihodom na trg pa ne bo postal le prva Audijeva limuzina, temveč tudi prvi električni Audi, izdelan v Nemčiji.
Medtem, ko e-tron in e-tron Sportback nastajata v Audijevi tovarni v Belgiji, bo izdelava novinca zaupana tovarni v mestu Neckarsulm, pri čemer naj bi prva serijska vozila proizvodne trakove izdelali še pred koncem letošnjega leta, gre za proizvodni obtrat, ki je bil že v osnovi namenjen maloserijski proizvodnji (tudi izdelavi modela R8), a so ga, preden so mu zaupali pomembno nalogo, občutno razširili in prilagodili.
Taycanov bratranec
Novinec bo v glavnem narejen iz kombinacije jekla in aluminija, večina proizvodnje, ki bo imela namesto običajnih 16 kar 36 ciklov pa bo avtomatizirane. S tem bodo zagotovili, da bo avtomobil, ki je bil razvit ob boku Porscheja Taycan (prve vtise izza volana si lahko preberete v oktobrski številki revije Avto magazin), kos zmogljivostim elektromotorjev. Voznik bo namreč preko desne stopalke upravljal s 434 kilovati električne energije.
Izdatna količina moči pomeni, da bo e-tron sposoben tudi pospeškov, primerljivih z najboljšimi bencinskimi športniki. Do 100 kilometrov na uro bo namreč pospešil v vsega 3,5 sekundah in kot dodajajo pri Audiju, nikakor ne v tišini. Zanimivo bo ob tem videti, kakšni bodo ob tem pospeški v izvedenki RS. Tudi ta naj bi (zaenkrat neuradno) namreč doživela realizacijo.