Pri francoskem Renaultu si te dni manijo roke. Navkljub slabši prodaji v primerjavi z letom poprej so namreč leto 2021 zaključili z dobičkom, hkrati pa so pred vrati še številni drugi projekti in avtomobili, ki jih pripravljajo v prihodnjih letih. Tako naj bi recimo že spomladi predstavili prototip prvega osebnega avtomobila, pri katerem bo za pogon skrbel vodik. Avtomobil naj bi bil sicer za serijsko proizvodnjo pripravljen v letu 2024.
Preberite še: To je najcenejši električni avtomobil pri nas!
Leto 2024 bo sicer pri Renaultu minilo v znamenju številnih novosti, predvidenih v načrtu Renalution. In omenjene novosti se ne navezujejo zgolj na znamko Renault, pač pa tudi na preostale znamke v skupini, tudi na Dacio. Ta bo namreč tedaj predstavila nov mestni avtomobil s pogonom na elektriko. Tu je Dacia sicer prisotna šele od nedavnega, kot najcenejši električni avtomobil v Evropi pa je doslej prepričala okrog 46.000 kupcev.
Pogon nov, osnova ne več
Spring se bo tako kljub relativno uspešnemu startu poslovil že zelo kmalu, po vsega treh letih, kar pa vendarle ni večje presenečenje. Avtomobil je namreč nastal na precej starejši osnovi Renaulta Kwid, ki je z bencinskim motorjem že nekaj let na voljo kitajskim in indijskim kupcem, posledično pa je bil prilagojen njihovim finančnim zmožnostim. Posledično so lahko nizko ceno zagotovili tudi njegovemu električno gnanemu sorodniku.
Čeprav bi ob tem lahko pomislili, da bo novi Spring (ali bo ime obdržal tudi v naslednji generaciji še ni znano) nastal na osnovi prihajajoče Renault 5, pa temu ne bo tako. Namesto platforme CMF-B, ki jo ima slednja, bodo nammreč pri Dacii uporabili platformo CMF-A, kar pomeni, da bo novinec približno enakih mer kot aktualna generacija. Pričakovati je, da bo njena dolžin tako še vedno znašala precej manj kot štiri metre.
Preberite še: Bi znali shajati z najcenejšim električnim avtomobilom? Ta je sedaj na voljo tudi pri nas
Iz omenjenega načrta je sicer mogoče razbrati tudi to, da pri Dacii očitno še kako resno mislijo z ohranjanjem bencinskih motorjev čim dlje časa, kot so napovedali pred kratkim. Naslednik Springa je namreč vsaj za enkrat še vedno edini električni model, ki bo na trg zapeljal do leta 2025.