Koncern PSA je v zadnjem letu pričel z aktivno elektrifikacijo svoje modelne flote. Popolnoma električni so recimo že Peugeta 208, 2008, Opel Corsa, Opel Mokka, tukaj pa so potem še hibridne izpeljanke nekaterih modelov. Vsem naštetim avtomobilom je ob tem skupno, da so izdelani na enaki platformi, kot njihovi bencinsko (pa tudi dizelsko) gnani sorodniki. Temu pa bodo pri prihodnjih modelih v koncernu storili konec.
Pred dnevi so tako razkrili povsem novo platformo, poimenovano eMVP, ki bo namenjena izključno proizvodnji električnim avtomobilom. Gre za eno izmed dveh tovrstnih platform, ki jih bodo pri PSA razvili v prihodnjih petih letih, konkretna, namenjena vozilom segmenta C in D (v katera recimo spadajo Peugeot 308 in Peugeot 508 oziroma Opel Insignia).
Zmogljivosti odvisne od velikosti
Omenjena platforma bo prilagodljiva, v svojem medosju pa bo lahko sprejela od 60 do 100 kilovatnih ur velik baterijski sklop – večjega razumljivo v avtomobilih z večjo medosno razdaljo, pri čemer inženirji načrtujejo, da bi v vsak dolžinski meter medosne razdalje lahko umestili 50 kilovatnih ur velik sklop. Doseg avtomobilov, izdelanih na novi platformi bi tako znašal med 400 in 650 kilometrov z enim polnjenjem.
Še ena prednost nove platforme pa je znižanje stroškov raziskav in razvoja. Sama platforma bo namreč – tako kot obstoječe, namenjene klasičnim pogonskim sklopom – modularna, prilagodljiva, zaradi česar bo mogoče glede na potrebe združevati različne sklope in komponente ter tako pomagati k nižji ceni vozil.
Preberite še: