Kot smo že večkrat izpostavili je pomanjkanje polnilne infrastrukture Ahilova peta električnih avtomobilov oziroma e-mobilnosti povsod po svetu. Še posebej je ob tem moč občutiti pomanjkanje hitrih polnilnic, čeprav se tudi njihovo število vztrajno povečuje. Je pa hkrati ena izmed rešitev na področjih, kot so garažne hiše trgovskih centrov ali pa letališč uvedba mobilnih polnilnic. S to idejo so se že pred letom dni začeli poigravati pri Volkswagnu, vse bolj pa je očitno, da s projektom mislijo še kako resno.
Tako imenovani mobilni polnilni roboti bodo postali del omrežja Car-to-X, njihova naloga pa bo komunikacija z omrežjem oziroma v skupno omrežje povezanimi avtomobili, ki bodo sporočali status baterijskih sklopov. Na podlagi teh informacij bo nato sistem do posameznega vozila poslal polnilnega robota, ta pa bo poskrbel za napolnitev baterijskega sklopa z elektriko.
Po besedah Thomasa Schmalla, vodje Volkswagnovega oddelka, ki skrbi za razvoj tovrstnih sistemov gre za sistem, ki bo nenazadnje pripomogel k zmanjšanju stroškov za nakup polnilne infrastrukture, hkrati pa dodaja, da so po prvih testih novih sistemov, ki zaenkrat potekajo v sklopu podjetja optimistični in da bi prve polnilne robote v praksi lahko prišli na trg že v začetku prihodnjega leta.
Uvedba mobilnih polnilnih postaj pa bo očitno le ena izmed številnih novosti na področju polnilnih postaj pri Volkswagnu. Nemški avtomobilski proizvajalec bo namreč 1.200 dosedanjim električnim polnilnicam po državi dodal 750 novih polnilnih mest, hkrati pa bo pričel postavljati tudi nove hitre polnilnice z močjo 300 kilovatov, ki bodo čas polnjenja avtomobilov še bistveno skrajšale. Do leta 2025 naj bi nato omrežje razširili na 4.000 polnilnic.