V zadnjem desetletju je bil model i3 brez dvoma eden najpomembnejših avtomobilov za podjetje BMW. Kot prvi izključno električni avtomobil nemške avtomobilske znamke je namreč napovedal prihod nove dobe, obdobja, v katerem bodo električni avtomobili sobivali z bencinsko in dizelsko gnanimi modeli. To je sicer v Munchen prišlo šele v zadnjem obdobju, ko se Nemci intenzivno posvečajo razvoju električnih avtomobilov.
Preberite še: BMW ne bo razvil nove generacije modela i3
Drugi električno gnani BMW, iX3 (ki je sicer z električnim pogonom eksperimentiral že v 70. letih prejšnjega stoletja), je namreč na ceste zapeljal šele leta 2021, deset let po predstavitvi koncepta, ki je služil kot osnova za i3. Ta naj bi se po poročanju britanskega portala Autocar iz proizvodnje poslovil sredi meseca julija, ko bo v proizvodnjo zapeljala tretja generacija Mini Coooperja Countryman.
Kot Mini
BMW je sicer v devetih letih proizvodnje izdelal in prodal okrog četrt milijona vozil i3, po odhodu pa bo njegovo mesto prevzel novinec iX1. Podobno kot v primeru modelov iX3 in X3 gre za avtomobil, ki bo v osnovi enak modelu X1. Ta bo kmalu predstavljen v svoji tretji generaciji, temeljil pa bo na platformi FLAAR, kar posredno pomeni upokojitev platforme DriveLife, ki jo uporablja i3.
Novinec iX1 se bo sicer naslanjal na tehnologijo električnega Minija druge generacije, ki je bila predstavljena nedavno. Ta se bo sicer nahajala tudi pod pokrovom povsem novega Minija, ki ga BMW razvija v sodelovanju s kitajskim koncernom Great Wall, na trg pa bo prišel prihodnje leto.