Proizvodnja baterij za električne baterije je ena izmed preprek, ki zavirajo hitrejšo proizvodnjo pa tudi prodajo električnih avtomobilov. Nenazadnje se evropski avtomobilski proizvajalci šele sedaj odločajo za gradnjo tovarn baterij za električne avtomobile. Volkswagen je na tem področju med vodilnimi, ob enem pa imajo Nemci kot kaže tudi načrt za še hitrejši razvoj tega sektorja. Konkretno: s spodbujanjem proizvajalcev baterij.
Po tem, ko so pred časom podpisali pogodbo za zagotavljanje materialov za proizvodnjo baterij z enim izmed kitajskih podjetij za obdobje 10 let, se sedaj pripravljajo na nakup baterijskih celic v skupni vrednosti kar 50 milijard evrov. Volkswagnovi strateški partnerji pri proizvodnji baterij bodo Northvolt s Švedske, kitajski CATL in pa južnokorejski giganti SKI, LG Chem (s katerim pa za zdaj niso v najboljših odnosih) ter Samsung. Ob tem se hkrati želijo že pripraviti na serijsko proizvodnjo novih tipov baterij, predvsem takoimenovanih 'solid state' baterij, ki bodo v serijsko prozvodnjo prišle konec prihodnjega leta, prinesle pa večjo kapaciteto ob manšem volumnu in masi.
Volkswagna želi s to potezo prepričati proizvajalce baterij, da še pospešijo proizvodnjo električnih baterij za avtomobile in pričnejo tudi z gradnjo novih tovarn za tovrstne baterije. Potreba po njih bo namreč v prihodnje skokovito naraščala tudi zaradi Volkswagnove odločitve, da bodo v koncernu že pred koncem let 2023 trgu ponudili kar 33 različnih električnih modelov znamk Volkswagen, Škoda, Audi in Seat. Tudi zaradi tega so v koncernu VW že pričeli s preobrazbo koncerskih avtomobilskih tovarn; skupaj jih bodo prihodnjih letih za potrebe proizvodnje električnih avtomobilov preoblikovali 16.