Ekipe se še niso odpočile, niti mehaniki uredili dirkaških specialk, ko se je že začela sezona ugibanja za Dakar leta 2025. Največje presenčenje morda pripravljata dve veliki imeni relija. Ki bosta spet združili moči ...
Pri njegovih letih večina športnikov že zdavnaj počiva in svoje dosežke razlaga vnukom - toda ne 61-letni Španec, ki je v svoji vozniški karieri osvojil dva naslova svetovnega prvaka v reliju (1990, 1992 - oba s Toyoto), vozil za praktično vse tovarniške ekipe v tem športu, dosegel 26 zmag, ...
Po upokojitvi v WRC-ju pa presedlal na relije po brezpotjih (rally raid). In dosegel kar štiri zmage na Dakarju - s štirimi proizvajalci. Rekordno!
Bo Sainz nadaljeval s kariero?
Še preden je Sainz senior (junior je, kot verjetno veste, na poti slave svojega očeta - le da v F1, trenutno voznik Ferrarija) lovoriko postavil v omaro, so se ugibanja o nadaljevanju kariere že začela. Audi, kjer je bil član ekipe, se namreč po treh nastopih in zmagi poslavlja od Dakarja, saj bodo pri znamki s štirimi krogih vse sile usmerili v projekt F1. Kaj bi torej lahko storil Carlos Sainz, ki je zdaj brez pogodbe - če se bo seveda odločil nadaljevati?
Noro: Ford, M-Sport in Sainz
No, poznavalci njegove kariere so hitro seštevli ena in ena. Namreč - v karavano Dakarja je letos prvič uradno vstopil tudi Ford. Sicer v partnerstvu z britanskim specialistom M-Sport, ki ga vodi njegov stari znanec Malcolm Wilson. In M-Sport je javnosti znan predvsem kot Fordov partner v svetovnem prvenstvu v reliju (WRC) in sicer od daljnega leta 1997, saj zdaj za Ford razvijajo celo paleto dirkalnikov po FIA piramidi (od vstopne Fieste rally5 do rally1).
M-Sport in Wilson so stari znanci El Matadorja
Sainz je v svoji karieri kar trikrat vozil za ekipo modrega ovala, sprva še z nekonkurenčno Sierro z zadnjim pogonom, potem pa s kultnim Escortom RS Cosworthom in Focusom RS in v tem obdobju petkrat zmagal. Toda izjemno izkušen, zanesljiv in izjemno porfesionalen voznik, kot je Carlos Sainz, bi se lahko Fordu in M-Sportu pridružil še - četrtič.
Modri oval prvič uradno na Dakarju
Ford je namreč letos z M-Sportom prvič štartal na Dakarju v razredu T1+ s svojim terenskim poltovornjakom Rangerjem, ki ga je britanski dirkaški specialist razvil skupaj z južnoafriškim podjetjem Neil Woolridge Motorsport. To pa je specializirano prav za tovrstne raide. Letošnji Dakar je bil namenjen testiranju, čeprav je nani Roma dosegel tudi nekaj časov okoli prve deseterice. Drugo sezono bo treba narediti korak, če ne že dva naprej. Pri Foprdu in M-Sportu dobro vedo - Sainz je osvojil Dakar z vsako znamko, ki se ji je pridružil ... Zato bodo napeli vse sile, da ga premamijo. Posebaj še, ker je Jim Farley, novi šef Forda, o željah osvojiti Dakar (in ameriško Bajo) govoril z velikimi besedami na predstavitvi Fordovega globalnega dirkaškega programa.
"Mislim, da je fenomenalno, kar je Sainz dosegel," je dejal vodja ekipe M-Sportovega programa Dakar Matthew Wilson in nadaljeval: »Star je 61 let in je bolj fit in močnejši kot kdaj koli prej. Imeti takšno motivacijo in odločnost pri tej starosti je sijajno. Če bomo res imeli priložnost delati z njim, bo to vrnhunsko. Sainz je res izjemen profesionalec,« je dejal Wilson mlajši spletnemu portalu Dirt Fish.
Preberite še